تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس


تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اتمام تعهدات در پردیس نیاز داریم، گفت: فعالیت‌ها برای رفع مشکلات پردیس آغاز شده و تا پایان سال طبق وعده‌ای که دادیم بخشی از مساکن مهر به اتمام می رسد.

به گزارش فارس، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح اولین مرکز اشتغال و کارآفرینی شهرهای جدید کشور که در فاز هشت پردیس برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می کنیم گوشه ای از زحمات و حمایت مردم را با افتتاح مساکن مهر و اینگونه مراکز جبران کنیم.

وی با اشاره به تلاش وزارت راه و شهرسازی برای اتمام مساکن مهر، اذعان کرد: اتمام مسکن مهر دغدغه اصلی و هر روز ما است و نسبت به متقاضیان مسوول هستیم تا علیرغم محدودیت ها و مشکلاتی که در حوزه تامین منابع و مطالبات پیمانکاران داریم این مساکن را ساخته و تحویل مردم بدهیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرکهای جدید کشور اضافه کرد: اعتقاد داریم ظرفیت های باالقوه ای داریم و اگر به باالفعل تبدیل شود می توانیم در این حوزه موفق شویم.

جعفری تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور امروز گفت ثروت دولت ها زمین و اختیارات آنها است و ما می توانیم در خود پردیس با نعمت خدادادی موجود این مشکلات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اتمام تعهدات در پردیس نیاز داریم، تصریح کرد: فعالیت ها برای رفع مشکلات پردیس آغاز شده و تا پایان سال که وعده دادیم بخشی از مساکن مهر را به اتمام برسانیم محقق خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از مساکن مهر پردیس که ساخت آن از سال ۹۸ شروع شده تا تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید و اتمام این مساکن در دستور کار تمام مسوولان کشور قرار گرفته است.

جعفری خاطرنشان کرد: حجم گسترده و عظیمی از بی‌مهری مسکن مهر بر دوش ما مانده و با کمی صبر و محبت مردم به زودی به سرمقصد مقصود خواهیم رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش قیمت نفت پس از سه هفته