11 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود


11 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام حاجتی از برگزاری ۱۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در سطح کانون های مساجد گیلان خبرداد.

حجت الاسلام رضا حاجتی با تبریک هفته کتاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بر اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه در راستای ارتفای آگاهی و دانش مردم تاکید کرد و کتابخانه‌های مساجد را گامی مهم در این راستان عنوان کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلفی به همت کانون‌های مساجد در سطح استان برگزار می‌شود گفت: غبارروبی کتابخانه‌ها توسط مدیران کانون و اعضای کتابخانه و عضویت رایگان در کتابخانه ها از اولین اقدامات در راستای گرامیداشت هفته کتاب است.

وی از بازدید و سرکشی از کتابخانه‌های مساجد گیلان طی این هفته و بررسی مشکلات آنان خبرداد و افزود: مسابقات کتابخوانی در اکثر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود و همچنین از کتابداران مساجد تجلیل خواهد شد.

برگزاری جشن کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت هفته کتاب و اجرای طرح پویش کتاب از دیگر برنامه‌هایی است که حاجتی بدان اشاره کرد و گفت: در قالب طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد، کتابهای فرسوده تحویل و کتاب‌های جدید ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری پویش کتابخوان در پنج مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن، آبنبات هل دار، راهنمای طریق، مربع‌های قرمز، ۳۰ روز با پیامبر اذعان کرد: شنبه‌های کتاب نیز با محوریت دو کتاب" ستاره‌ها چیدنی نیست" و " داداش ابراهیم" در کانون های منتخب برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...