اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد فخرالدوله


اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد فخرالدوله

طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» به دو شیوه حضوری و تلفنی در مسجد فخرالدوله اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسین ابطحی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد فخرالدوله از جمله مساجد فعال در مقابله با اغتشاشگران بود، اظهار کرد: بسیجیان این مسجد همیشه در خدمت انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف شوم خود در آسیب زدن به امنیت مردم جامه عمل بپوشاند. بسیجیان این خانه خدا همیشه آماده باش هستند.

امام جماعت مسجد فخرالدوله تهران افزود: بسیجیان این مسجد علاوه بر همکاری در تامین آرامش و امنیت مردم، در دستگیری از نیازمندان نیز بسیار فعال هستند و هر دو ماه یک بار ۶۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع می کنند. البته هیئت امنا نیز با همراهی خیران در این زمینه مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان به صورت حضوری و تلفنی در مسجد فخرالدوله اجرا می‌شود که برای بهره مندی از آن آن مراجعان می توانند با شماره های 09128508528 و 09128100467 تماس بگیرند.

ابطحی یادآور شد: مسجد فخرالدوله همچنین در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه نیز همکاری خوبی با دبیرستان علوی دارد و در پی آن دانش آموزان در نماز جماعت این مسجد حضور یافته و و ما نیز برای سخنرانی آنجا حاضر می شویم.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!