حقایق باورنکردنی از طالع بینی نوزادان متولد آذر ماه + طالع بینی آذر ماه


حقایق باورنکردنی از طالع بینی نوزادان متولد آذر ماه + طالع بینی آذر ماه

ویژگی‌ها و خصوصیات کلی متولدین آذرماه به این صورت است که بسیار خوش‌بین و خوش‌قلب، مهربان و صادق، خونگرم و شریف، اندیشمند و روشن‌فکر هستند. وقتی نوبت به نوزادان متولد آذر می رسد، یک استدلال بسیار خوب وجود دارد که می گوید آنها او در مسیری خاص یا در پی هدفی معین پیش می روند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نوزادان متولد آذر ماه و بچه‌هایی که در ماه آخر پاییز به دنیا آمده‌اند، به فانوس‌های کوچکی از نور تشبیه می شوند که گمان می‌رود دارای اقبال خوب و سلامتی باشند. در اینجا چند واقعیت در مورد کودک شیرین متولد آذر ماه شما وجود دارد.

سمبل طالع بینی نوزادان متولد آذر قوس یا کمان است

اگر نوزادان متولد آذر ماه به دنیا بیایید تحت نظر برج فلکی قوس یا کماندار است . افسانه هایی وجود دارد که می گوید شخص کماندار هرگز هدف خود را از دست نمیدهد کلیت شخصیت کودکان آذر ماهی جالب است آنها: عزم راسخ، خرد فراوان، و جسارت (هرچند گاهی اوقات این جسارت می تواند ناشیانه خودنمایی میکند و قبل از اینکه فکر کند حرف میزند!).

گل نرگس نماد نوزادان متولد آذر ماه است

غرور بالای نوزادان متولد آذر ماه موجب شده است نام گل نرگس یا “Narcissus” برگرفته از اسطوره ‌ای یونانی به نام نارسیس است.که به دلیل غرور زیاد به کام مرگ کشیده شد. شباهت اخلاق نارسیس و ویژگی‌ های متولدین آذر ماه سبب انتخاب این گل به عنوان گل نمادین آذر ماهی ها شده است.

در این زمینه بخوانید؛

سنگ تولد نوزادان متولد آذر ۳ نوع مختلف دارد:

نوزادان متولد آذر ماه، علاوه بر داشتن گل‌های تولد متعدد، دارای سه سنگ تولد زیبا هستند: زیرکون، تانزانیت و فیروزه.

هر کدام از این سنگ‌ها سایه زیبایی از آبی دارند، اما سنگ فیروزه در ژرفای خود معنای عمیق تری دارد. فیروزه به عنوان یک طلسم عشق در نظر گرفته می شود و اعتقاد بر این است که محافظت و شانس برای کسی که از این سنگ استفاده می کند و همچنین ذهنی آرام به ارمغان می آورد. همه چیزهایی که بدون شک برای نوزادان متولد آذر ماه مفید خواهد بود!

نوزادانی که در شب یلدا متولد می شوند همیشه خوش شانس هستند

در طالع بینی نوزادان متولد آذر ماه ؛ نوزادانی که در شب یلدا متولد می شوند همیشه از شانس و اقبال عجیب و غریبی برخوردار هستند اغلب این کودکان در آینده شما آموزنده و معلم ابدی خواهد شد. گاهی آنها به دلیل وجود استعداد بی نظیری که خداوند در وجود این نوزادان متولد آذر ماه به ودیعه گذاشته است دیگران را وادار به تفکر و تعقل می کنند و به اطرافیانشان نور و علم هدیه می دهند.

متولدین خوش اخلاق آذر

محققان دریافتند نوزادان متولد آذر ماه نسبت به نوزادانی که در هر زمان دیگری از سال به دنیا می‌آیند، در طول دوران کودکی و زندگی‌شان در مراحل بعدی زندگی، عصبانیت کمتری دارند. محققی در دانشگاه Semmelweis در بوداپست از ۳۶۶ دانش آموز نظرسنجی کرد تا از حالات و خلق و خوی آنها مطلع شوند. به نظر می رسد که متولدین ماه آذر از همه دارای یکنواخت ترین حالت های رفتاری هستند.

نوزادان آذر کمترین احتمال ابتلا به بیماری های واگیردار را دارند

برخی تحقیقات نشان می دهد که نوزادان متولد آذر ماه، کمتر دچاری بیماری هایی مانند بیماری های عصبی، بیماری های قلبی عروقی، تنفسی و تولید مثل هستند. محققان فکر می کنند که این می تواند به دلیل میزان ویتامین D و نور خورشید باشد که مادران در دوران بارداری در فصول مختلف در معرض آن قرار گرفته و ذخیره کرده اند باشد. البته عواملی مانند رژیم غذایی، ورزش، ژنتیک و استرس همگی نقش کلیدی در سلامت دارند.

افراد مشهور متولد آذر

از افراد مشهوری که در ماه آذر متولد شده اند می توان به زوئی کراویتز، بریتنی اسپیرز، جی زی، نیکی میناژ، لبرون جیمز و سارا باریل اشاره کرد.

ترجمه و تدوین : اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه