جواد نکونام به دنبال هافبک اسپانیایی/ «تورس» به فولاد می‌آید؟


جواد نکونام به دنبال هافبک اسپانیایی/ «تورس» به فولاد می‌آید؟

باشگاه فولاد خوزستان به دنبال جذب یک هافبک اسپانیایی است که به مدت ۱۸ سال در باشگاه اوساسونا حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام به فکر تقویت در نقل و انتقالات زمستانی است. نکونام که سابقه حضور و کاپیتانی در تیم اوساسونا اسپانیا را هم دارد، برنامه‌ای را برای جذب «روبرتو تورس» هافبک ۳۳ ساله این تیم در نظر گرفته است.

طبق اعلام «متئو مورتو» خبرنگار ایتالیایی که اخبار مربوط در نقل و انتقالات را منتشر می‌کند، تورس قصد دارد با ترک اوساسونا، به ایران برود و در تیمی که جواد نکونام سرمربی اش است، به بازی ادامه بدهد.

جواد نکونام به دنبال هافبک اسپانیایی/ «تورس» به فولاد می‌آید؟

تورس از سال ۲۰۰۵ و از رده سنی جوانان در تیم اوساسونا حضور داشته است و حالا می‌خواهد بعد از ۱۸ سال، حضور در باشگاه جدیدی را تجربه کند.

پس از انتشار خبر علاقه فولاد به تورس، باشگاه اوساسونا هم با انتشار پیامی جدایی تورس را به صورت رسمی اعلام و تایید کرد.

جواد نکونام به دنبال هافبک اسپانیایی/ «تورس» به فولاد می‌آید؟

این در حالی است که وب سایت diariodenavarra اسپانیا با تردید درباره تیم بعدی تورس گزارشی را منتشر کرده است: «در گرگ و میش دوران ورزشی خود، این فوتبالیست قبل از آویختن کفش‌هایش به فکر رفتن به یک لیگ عجیب و غریب است. همانطور که دوست خوبش سانجورجو هفت ماه پیش این کار را انجام داد. تیمی که بیشترین علاقه را نشان داده فولاد ایران است که جواد نکونام هدایت آن را برعهده دارد. این تیم آسیایی در رده دهم لیگ برتر ایران قرار دارد و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.»

نکونام سال گذشته هم یک بازیکن اسپانیایی دیگر یعنی «ایبای گومز» را به خدمت گرفت اما گومز زمان زیادی در فولاد نماند و پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا از جمع شاگردان نکونام جدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند