پیگیری تخصیص وام تبصره 16 برای موسسات قرآنی در کرمانشاه


 پیگیری تخصیص وام تبصره 16 برای موسسات قرآنی در کرمانشاه

صفدری، گفت: پیگیر تخصیص وام تبصره ۱۶ برای حوزه مدیران مسئول موسسات قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نشست صمیمی مدیران مسئول موسسات قرآنی، در محل سالن جلسات اداره کل، با حضور علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن کرمیان رئیس گروه قرآن و عترت برگزار شد.

براساس این گزارش علی صفدری، ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه با ارائه پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی مدیران مسئول موسسات قرآنی و نیز توضیحات لازم درخصوص مشکلات آنها اظهار داشت: حوزه فعالیت موسسات قرآنی که به عنوان مرجع غیرانتفاعی فعالیت می کنند، از لحاظ قانونی فاقد ردیف بودجه ای به منظور حمایت مالی است، اما تا جایی که امکان داشته باشد از طریق قانونمند و ضابطه مند می توان این موضوع را حل نمود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، همچنین ضمن اشاره به راه های قانونی حل اینگونه مشکلات از قبیل پیگیری تخصیص وام تبصره ۱۶ برای حوزه مدیران مسئول موسسات قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز پیگیری جلسه ای با مسئولین ارشد استان برای مرتفع کردن مشکلات موسسات، از اختصاص چند کمک از تبصره ۱۷ از موسساتی که در طرح های مناسب با موضوعات مطرح شده در این زمینه ارائه دهند خبر داد.

وی ، ضمن پیشنهاد به مدیران مسئول قرآنی و مسئول اتحادیه تشکل های قرآنی نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات پیش روی موسسات به صورت تجمیع شده و قابل ارائه بیان نمود: بنده قول می دهم تمام مسائل و موارد قانونی قابل پی گیری شما عزیزان را که قابلت طرح از طریق وزارت متبوع و معاونت قرآن و عترت باشد را برای شما پیگیری نمایم.

صفدری در پایان ضمن تاکید بر ثبت نام مدیران مسئول موسسات وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت وام تبصره ۱۶ از تشکیل جلسات هم اندیشی با حوزه قرآنی با تعیین وقت و زمان قبلی خبر داد و ضمن اظهاراین مطلب که تمامی مدیر مسئولان موسسات با هماهنگی دفتر قرآن و عترت و مسئول دفتر مدیرکل قادر به دیدار با ایشان خواهد بود و مشتاقانه در پی حل مسائل و مشکلات آنها تلاش خواهد کرد.

پایان پیام/712

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدارا و نرمی با مردم را از پیامبر(ص) بیاموزیم/ بزرگترین درسی که محمد(ص) به امتش آموخت