قتل زن باردار با شلیک گلوله در خیابان دیباجی / قاتل پس از قتل زنش به برادرش شلیک کرد


قتل زن باردار با شلیک گلوله در خیابان دیباجی / قاتل پس از قتل زنش  به برادرش شلیک کرد

حوادث رکنا: مرد جوان پس از قتل همسرش در خیابان دیباجی برادر خودش را در خیابان باهنر هدف گلوله قرار داد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل زن باردار جوان در خیابان دیباجی ساعت ۱۰ صبح امروز در دستور کار محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بررسی نشان می داد ساعتی قبل از کشف جسد توسط سرایدار خانه، همسر زن جوان با مرد سرایدار تماس گرفته و اعلام کرده که حال همسرش خوب نیست و از وی تقاضای کمک کرده است.اما زمانی که سرایدار برای کمک به زن وارد آپارتمان شد با جسد او که به ضرب گلوله از پای درآمده بود مواجه شد.

اما ماجرای هولناک به همین جا ختم نشد و ساعتی بعد کشف پیکر نیمه جان برادر شوهر ۶۰ ساله مقتوله در خیابان باهنر نیز به ماموران پلیس گزارش داده شد.

تحقیقات ابتدایی و بازبینی دوربین های مدار بسته حکایت از آن داشت که شوهر زن باردار، بعد از شلیک به سر او؛ با انگیزه نامعلومی سراغ برادر خود رفته و در خیابان او را نیز هدف شلیک گلوله قرار داده است.سپس با خودرو ۲۰۷ خود از روی برادرش عبور کرده بود.سپس از مهلکه به مکان نامعلومی گریخت.

در حال حاضر وضعیت جسمانی برادر متهم به قتل وخیم گزارش شده و با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای یافتن ردی از عامل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد ‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات