امکان اتصال تا 4 گوشی به یک حساب کاربری در آپدیت جدید واتس اپ


امکان اتصال تا 4 گوشی به یک حساب کاربری در آپدیت جدید واتس اپ

واتس اپ در یک آپدیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا از حداکثر 4 گوشی مختلف برای ورود به یک حساب کاربری استفاده نمایند. این قابلیت می‌تواند برای صاحبان کسب و کار یا افرادی که روزانه با چند گوشی کار می‌کنند، بسیار مفید باشد. ادامه مطلب را در شهر...

واتس اپ در یک آپدیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا از حداکثر 4 گوشی مختلف برای ورود به یک حساب کاربری استفاده نمایند. این قابلیت می‌تواند برای صاحبان کسب و کار یا افرادی که روزانه با چند گوشی کار می‌کنند، بسیار مفید باشد. ادامه مطلب را در شهر سخت افزار بخوانید.

به گزارش The Verge، کاربران پلتفرم پیام رسان واتساپ دیگر به استفاده از تنها یک گوشی برای دسترسی به حساب کاربری خود محدود نیستند. متا امروز قابلیت multi-device را برای گوشی‌ها نیز فعال کرده است. این قابلیت پیش از این برای تبلت‌های اندرویدی، نسخه وب واتس اپ و کامپیوتر فعال شده بود.

در همین رابطه بخوانید:

- مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های واتساپ که شاید نمی‌دانید!
- آموزش واتساپ وب و استفاده از نسخه مرورگر واتس اپ بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی

اتصال به یک حساب کاربری واتس اپ با چند گوشی

بعد از آپدیت یا نصب مجدد نسخه جدید واتس‌اپ قادر خواهید به جای وارد کردن شماره موبایل جدید برای دسترسی به سرویس پیام رسان، گزینه «link to existing account» را انتخاب نمایید. سپس باید QR Code تولید شده را با گوشی هوشمند اولیه خود اسکن کنید تا به پیام‌های خود روی گوشی دوم دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای iOS و اندروید فعال شده است.

امکان اتصال تا 4 گوشی به یک حساب کاربری در آپدیت جدید واتس اپ

واتس اپ این ویژگی جدید را ابزاری کارآمد برای کسب و کارهای کوچکی دانسته که به امکان دسترسی چندین کارمند به یک اکانت با شماره مشترک نیاز دارند. با این حال تمام افرادی که از دو یا چند گوشی هوشمند برای مدیریت کارهای روزمره خود استفاده می‌کنند نیز از آپدیت جدید سود خواهند برد.

باید به این نکته اشاره کنیم که برای دسترسی به اکانت‌ خود در گوشی‌های دیگر، نیازی به اتصال به اینترنت در گوشی اول نیست. با این وجود، در صورت غیر فعال شدن اکانت واتساپ در گوشی اولیه به مدت 14 روز یا بیشتر، دسترسی شما به حساب کاربری در دیگر گوشی‌های متصل شده قطع خواهد شد. همچنین امکان قطع دسترسی دیگر گوشی‌ها به صورت دستی از گوشی اولیه وجود دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرمایه‌گذاری 1 میلیارد یورویی گوگل در حوزه هوش‌ مصنوعی