شهدا، مسیر الهی و مقدس را انتخاب کردند


امام جمعه یاسوج با اشاره به مقدس بودن راه و رسم شهدا، گفت: انسان های شرور در هر دو دنیا دچار خسران و زیان هستند ولی مسیر شهدا، مسیر الهی و مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم استقبال از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدای کارمند شهرستان بویراحمد صبح امروز (۲ خرداد ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این آئین با اشاره به مقدس بودن راه و رسم شهدا، گفت: انسان های شرور در هر دو دنیا دچار خسران و زیان هستند ولی مسیر شهدا، مسیر الهی و مقدس است.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» افزود: دشمنان تلاش‌های بسیاری برای زمین زدن جمهوری اسلامی کردند، اما شهدا و مردم مومن و انقلابی جوانمردانه ایستادند و اجازه ندادند که به انقلاب اسلامی ضربه‌ای وارد شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی یک حکومت الهی است، خاطرنشان کرد: کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران می‌ایستند، در واقع ضد دین، ضد اسلام و حاکمیت الهی هستند.

شهدا، مسیر الهی و مقدس را انتخاب کردند

«شهرام مهدوی‌مطلق»، فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این اجلاسیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، از دست اندرکاران برگزار کننده مراسم استقبال از کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفتت: دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ عاشورا پیوند خورد و شباهت عجیبی باهم دارند که این سندی برای حقانیت مسیر انقلاب و شهدای ما است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند