گروه آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی به شیراز می آید !


شرکت بین المللی بینش و دانش ملک امید فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با برند ''آکادمی آموزش املاک'' و تحت مدیریت امید ابراهیمی آغاز نمود.

شرکت بین المللی بینش و دانش ملک امید فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با برند ''آکادمی آموزش املاک'' و تحت مدیریت امید ابراهیمی آغاز نمود. این آکادمی، با جذب ۱۵ استاد در زمینه‌های مختلف املاک و همینطور برگزاری بیش از ۴ همایش در سطح ملی از جمله برگزاری همایش در برج میلاد و هتل اسپیناس پالاس جایگاه خود را بعنوان مرکز آموزشی پیشرو در صنف املاک تثبیت نمود.

آکادمی آموزش املاک توانسته است در پیشبرد اهداف آموزشی خود با مرکز آموزش بازرگانی کشور زیرنظر وزارت صمت، موسسات آموزش عالی زیرنظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین اتحادیه‌های کشور تفاهم‌نامه و مراودات آموزشی داشته باشد.

گروه آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی به شیراز می آید !

از دیدگاه امید ابراهیمی، آموزش در این صنف می‌تواند کمک شایانی به مدیران و مشاورین املاک نموده تا بتوانند بدون سعی و خطا و تکیه بر آموزش‌های نوین خود را بروز کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آکادمی آموزش املاک ابراهیمی اینجا را کلیک کنید.

ایشان اضافه نمودند، در بازار بشدت رقابتی امروز نیاز است مدیران املاک و همچنین مشاورین خود را در ارتباط با مهارت‌های حقوقی، مذاکره، برندسازی بروز کنند.

مدیرعامل آکادمی می‌افزاید، در سال‌های اخیر هزاران نفر از طریق آکادمی آموزش دیده‌اند که یکی از مشکلات دانش‌پذیران مسیر رفت و آمد از شهرهای دور به مرکز بوده است، به همین دلیل برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین، ویدیویی و از همه مهمتر بوت‌کمپ‌های آموزشی در شهرهای دور از اهداف آموزشی این آکادمی می‌باشد.

گروه آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی به شیراز می آید !

به همین جهت و به دلیل اینکه همه‌ی افراد فعال در این صنف در اقصی نقاط ایران بتوانند از آموزش‌های آکادمی آموزش املاک بهره‌مند شوند، این بار تور ملی آکادمی تصمیم به برگزاری بوت کمپ تخصصی در حوزه املاک در شهر شیراز نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بوت کمپ شیراز اینجا را کلیک کنید

چرا بوت کمپ ؟؟

احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که چرا به جای دوره ها و ورکشاپ های آموزشی، بوت کمپ در این برگزار می شود؟

اصولا در بوت کمپ‌ها اساتید به صورت فشرده آموزش هایی که ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشند تا آنها را یاد بگیرید، در یک بوت کمپ یک یا دو روزه به شما آموزش می دهند.

این سبک از آموزش توسط شرکت‌های بین‌المللی مثل اپل، مایکروسافت و آلفابت مطرح شده است.

در این بوت کمپ ۲ روزه، آکادمی آموزش املاک ابراهیمی با همکاری اتحادیه املاک شیراز و مرکز آموزش بازرگانی ایران، طی ۲ روز، پرکاربردترین مسائل روز در حوزه املاک مانند مباحث حقوقی، رفتارشناسی، مدیریت و... را در هتل بزرگ شیراز برگزار می‌نماید.

از جمله اساتید حاضر در این دوره، مهندس ابراهیمی، دکتر الماسی و استاد شیخان تدریس خواهند نمود.

گروه آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی به شیراز می آید !

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره mba در املاک اینجا را کلیک کنید.

شایان ذکر است این بوت کمپ در هتل بزرگ شیراز در روزهای دوم و سوم تیرماه بمدت ۱۲ ساعت به همراه پرسش و پاسخ به همراه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد، بدیهی است که افراد حاضر در این بوت کمپ پس از این رویداد، تحولات چشمگیری را در زمینه‌ی کاریشان را تجربه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا