چهره واقعی شخصیت های کشتی تایتانیک!


چهره واقعی شخصیت های کشتی تایتانیک!

شخصیت های کشتی تایتانیک از جمله جک داوسن و رز دویت بوکاتر در فیلم تایتانیک نمایش داده شده‌اند. این شخصیت ها در واقع به نمایشگری از زندگی دو کاراگاه واقعی به نام های جاک فیلدینگ و رز پاسکال تبدیل شده‌اند.

جاک فیلدینگ در واقع یک نجات‌گر دریایی بود که در زمان غرق شدن کشتی تایتانیک به یکی از قایق‌های نجات رانده شده بود و بعد از بازگشت به ساحل، داستان شگفت‌انگیز نجات بیش از ۳۲۰ نفر از دریا را بیان کرد.

در این کلیپ می توانید چهره واقعی تمام شخصیت های تایتانیک را ببینید.

رز پاسکال نیز یکی از بازماندگان غرق شدن کشتی تایتانیک بود و ازدواج کرده بود. او در روز اول ازدواج خود به همراه همسرش به کشتی تایتانیک سفر کرده بود و در زمان غرق شدن کشتی، همسرش را از دست داد و تنها بازمانده از خانواده خود شد.

بنابراین، شخصیت های کشتی تایتانیک در فیلم، تبدیل به نمایشگری از داستان دو کاراگاه واقعی شده‌اند که در زمان غرق شدن کشتی در آن حضور داشتند.

چهره واقعی شخصیت های کشتی تایتانیک!

کشتی تایتانیک، که به نام RMS Titanic هم شناخته می‌شود، یک کشتی مسافربری بود که در سال ۱۹۱۲ ساخته شد و در سفر افتخاری خود به آمریکا در آوریل ۱۹۱۲، با چندین هزار مسافر و خدمه، در آستانه پایان سفر به صورت ناگهانی به یک کوه یخ برخورد کرد و ناپدید شد. این حادثه ناگوار باعث مرگ بیش از ۱۵۰۰ نفر از مسافران و خدمه کشتی شد.

این کشتی در زمان ساخت، بزرگترین کشتی جهان بود و به عنوان یکی از شگفتی‌های مهندسی و صنعتی شناخته می‌شد. با وجود اینکه تجهیزات نجات کافی در کشتی وجود داشت، اما بخشی از این تجهیزات کار نکرد و به همین دلیل بسیاری از مسافران در آبهای سرد آتلانتیک جان خود را از دست دادند.

بعد از تصادف کشتی تایتانیک، مشکلات ایمنی در کشتی‌های مسافربری مورد توجه قرار گرفت و اصلاحات چشمگیری در زمینه ایمنی کشتی‌ها صورت گرفت. این حادثه همچنین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فاجعه‌های در تاریخ دریانوردی شناخته می‌شود.

چهره واقعی شخصیت های کشتی تایتانیک!



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سلفی عاشقانه مهسا طهماسبی سریال دیوار به دیوار با همسرش در ماشین/ عکس