تعداد گیت های مرزی عبور و مرور زائران اربعین افزایش یافته است


تعداد گیت های مرزی عبور و مرور زائران اربعین افزایش یافته است

رکنا : سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته قرار بر این شده تا گیت های عبور به همان میزان که در مرزهای ایران است، در طرف عراقی نیز پیش بینی شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش رکنا ، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل سفر زائران در ایام اربعین حسینی ، بیان کرد: برگزاری مراسم اربعین حسینی یک اقدام مشترک بین دولت ایران و عراق است. باید هماهنگی ها به صورت کامل بین دو طرف انجام شود. لازم است در کشور عراق نیز برای زائران ما امکانات فراهم شود. بر اساس گزارشی که به کمیسیون امور داخلی ارائه شد تمهیدات خوبی برای عبور و مرور زائران از مرز و حمل و نقل آنان اندیشیده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اتوبوس ها لازم برای انتقال زائران به مرز پیش بینی شده است. در بین راه ایستگاه ها و موکب های پذیرایی برپا شده است. قرار بر این شده تا گیت های عبور به همان میزان که در مرزهای ایران است، در طرف عراقی نیز پیش بینی شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل خاک عراق نیز هماهنگی های خوبی برای تردد و اسکان زائران صورت گرفته است و امیدوار هستیم که اجرایی شود. در حوزه بهداشت و درمان و حمایت از موکب ها در خاک عراق نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

منبع : ایسنا


تعداد گیت های مرزی عبور و مرور زائران اربعین افزایش یافته است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حقوق رانندگان در جیب دلالان/ موانع باربری آنلاین را رفع می‌کنیم