معرفی بهترین رستوران های هتل های تهران


معرفی بهترین رستوران های هتل های تهران

شهر تهران به‌ غیر از مراکز خرید و مراکز تفریحی، به داشتن رستوران‌های باکیفیت نیز شهرت دارد. در این شهر، از گذشته رستوران‌ها و رسوتوران های هتل های معروفی فعالیت می‌کردند. یکی از کارهای لذت‌بخش پس از سفر به تهران و رزرو هتل های با رسوتران های...

شهر تهران به‌ غیر از مراکز خرید و مراکز تفریحی، به داشتن رستوران‌های باکیفیت نیز شهرت دارد. در این شهر، از گذشته رستوران‌ها و رسوتوران های هتل های معروفی فعالیت می‌کردند. یکی از کارهای لذت‌بخش پس از سفر به تهران و رزرو هتل های با رسوتران های فوق العاده، صرف غذا در یکی از رستوران‌های خوش‌نام پایتخت است.

معرفی بهترین رستوران های هتل های تهران

معرفی رستوران‌های محبوب تهران

شما در بین رستوران‌های تهران، با توجه به سلیقه و نوع غذایی که می‌پسندید، انتخاب‌های زیادی دارید. رستوران‌گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات شهری است که علاوه بر تجربه طعم‌های مختلف، فرصت گفت‌وگو و دورهم بودن را نیز فراهم می‌کند. اگر از شهرهای دیگر ایران به تهران سفر کرده‌اید، با شناخت رستوران‌های معروف و باکیفیت پایتخت می‌توانید انتخاب ایده‌آلی برای صرف غذا داشته باشید. در ضمن اگر مسافر تهران هستید برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس وبسایت اسنپ تریپ گزینه مناسبی است.

رستوران نایب

نایب یکی از رستوران‌های معروف تهران است که شعبه‌های مختلفی در پایتخت دارد. برای کسانی که مشتاق چشیدن طعم مطبوع غذاهای ایرانی در فضایی مجلل هستند، نایب بهترین انتخاب در نظر گرفته می‌شود. کیفیت منوی این رستوران در بین تهرانی‌ها زبانزد و طعم غذاهای آن، فراموش‌نشدنی است. سرویس‌دهی عالی، دکوراسیون شیک و از همه مهم‌تر آشپزی بی‌نظیر، نایب را به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به تهران از شهرهای مختلف ایران، مانند خرید بلیط اتوبوس اصفهان تهران خرید از وب‌سایت https://www.snapptrip.com/ است.

رستوران مرشد نیاوران

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای سنتی هستید، رستوران مرشد نیاوران انتخابی عالی خواهد بود و از سفارش هر نوع سینی غذایی در آن لذت خواهید برد. رستوران مرشد دکوری به سبک سنتی دارد و با کباب‌های اصیل و لذیذ ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. علاوه بر برخورداری از کیفیت قابل‌قبول، قیمت غذاها و نوشیدنی‌های آن نیز نسبت به سایر رستوران‌های اطراف، مناسب‌تر است. شعبه اصلی رستوران مرشد در شمال پایتخت در نیاوران واقع شده است.

رستوران مسلم

وقتی از بازار تهران دیدن می‌کنید، ازدحام همیشگی در مقابل رستوران مسلم توجه شما را به خود جلب می‌کند. انواع غذاهای ایرانی خوشمزه مانند کباب، زرشک پلو، لوبیا پلو و … در منوی این رستوران وجود دارند؛ اما این رستوران بیشتر به خاطر کباب خود شهرت دارد.

با خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران از اسنپ تریپ یا از هر شهر دیگری می‌توانید سفر خود را به پایتخت آغاز کنید. وقتی از بازار تهران گذر کردید، حتما یک ناهار خوشمزه را در رستوران مسلم تجربه کنید و خرید خود را به خاطره‌ای خوشمزه تبدیل کنید.

رستوران قجری تهران

اگر از طرفداران رستوران‌های سنتی هستید، رستوران قجری تجربه بی‌نظیری از چشیدن طعم غذا را برای مسافران رقم می‌زند. رستوران قجری از بهترین رستوران‌های تهران به‌شمار می‌رود و غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را در ظروف مسی در فضای قجری سرو می‌کند.

انواع غذاهای ایرانی به سبک آشپزی قجری، انواع چلوکباب‌ها و چلوجوجه‌های خوشمزه این رستوران اشتهای شما را باز می‌کنند. اگر اهل گردشگری هستید و غذاهای ایرانی با سلیقه شما جور هستند، رفتن به این رستوران را فراموش نکنید. علاوه بر این، با خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید.

رستوران معنوی

غذاهای ایرانی همیشه دل‌چسب و پرطرفدار هستند و رستوران‌هایی که این سبک غذاها را باکیفیت بالا در منوی خود عرضه می‌کنند، مشتریان ثابتی دارند. رستوران معنوی یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های تهران است که علاوه بر تنوع و کیفیت خوب غذا، خدمات آن‌ نیز موضوع مورد توجه گردشگران است.

رستوران میخوش

یکی از رستوران‌های تهران با غذاهای فست فود، رستوران میخوش است که شعبه‌های متعددی در تهران دارد و یکی از معروف‌ترین آن‌ها در بلوار فردوس قرار گرفته است. میخوش با سالاد سزار هیجان‌انگیز خود شناخته می‌شود. همچنین استیک گوشت و پیتزای این رستوران بسیار خوشمزه و دل‌چسب هستند. منوی این رستوران با تنوع و کیفیت بالای خود، مورد علاقه دوستداران فست فود است. این رستوران معمولا شلوغ است و آخر هفته‌ها برای ورود و سرو غذا باید منتظر بمانید تا میز خالی شود.

رستوران ایتالیایی سنسو

اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید و از طعم پاستا و پیتزاهای ایتالیایی با خمیر نازک پیتزا لذت می‌برید، رستوران ایتالیایی Senso گزینه خوبی است. سنسو در نزدیکی بلوار فردوس واقع شده است و اگر آخر هفته‌ها به آنجا بروید، صف طولانی مشتری‌های آن را خواهید دید. کافی است تنها یک‌بار طعم غذاهای رستوران سنسو را بچشید تا شما نیز به صف مشتریانش بپیوندید.

با خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ در هر نقطه از ایران می‌توانید به تهران سفر کنید و از رستوران‌های باکیفیت و هیجان‌انگیز پایتخت لذت ببرید.

رستوران شیلا

اگر به دنبال یک فست فود خوشمزه با طعمی خوشایند در تهران هستید، رستوران‌های شیلا انتخاب قابل‌قبولی خواهند بود. شیلا در اکثر نقاط تهران شعبه دارد و طعم ساندویچ و پیتزاهای آن دل‌چسب است و قیمت مناسبی دارد. توصیه می‌کنیم هنگام سفر به تهران برای یک بار هم شده است، فست فودهای شیلا را امتحان کنید.

معرفی بهترین رستوران های هتل های تهران

رستوران عالی‌قاپو

رستوران‌های سنتی طرفداران زیادی دارند و فضای آن‌ها مملو از آرامش است. این رستوران‌ها جزء اولین انتخاب‌های بسیاری از مردم برای خوردن غذاهای ایرانی هستند. یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران، رستوران عالی‌قاپو است که با خدمات‌رسانی عالی در منطقه ونک تهران پذیرای مشتریان خود است.

موسیقی سنتی در این رستوران اشتهای شما را چند برابر می‌کند. همچنین دکوراسیون اصیل و سنتی و منوی خاص آن در خاطر شما می‌ماند.

جمع‌بندی

تهران مملو از رستوران‌های دنج و باکیفیت است. اگر گردشگر هستید و از شهرهای مختلف ایران به تهران سفر کرده‌اید، می‌توانید اوقات خوشی را در رستوران‌های پایتخت تجربه کنید. مسافرین می‌توانند با خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان، از اسنپ تریپ در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

امتیاز به مطلب post


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها