داچیا داستر 2024 معرفی شد، تصاویر رسمی کراس اوور جدید فرانسوی-رومانیایی


داچیا داستر 2024 معرفی شد، تصاویر رسمی کراس اوور جدید فرانسوی-رومانیایی

تصویر رسمی نسل جدید داچیا داستر منتشر شد. این مدل که در سال ۲۰۲۴ به صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد، از طراحی کاملا جدیدی با الهام‌گیری از کانسپت داچیا بیگستر بهره می‌برد. داستر جدید مانند ساندرو روی پلتفرم CMF-B ساخته خواهد شد....

تصویر رسمی نسل جدید داچیا داستر منتشر شد. این مدل که در سال ۲۰۲۴ به صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد، از طراحی کاملا جدیدی با الهام‌گیری از کانسپت داچیا بیگستر بهره می‌برد.

داستر جدید مانند ساندرو روی پلتفرم CMF-B ساخته خواهد شد. این مدل به چراغ‌های جلوی سراسری و نوار نوری نقطه‌چین مجهز شده است. چراغ‌های عقب Y-شکل و لوگوی نورانی داچیا روی پنل ساده عقب به چشم می‌خورند.

در کابین به جای عناصر لوکس از مواد پلاستیکی سخت استفاده شده است. هدف داچیا از این کار ایجاد یک کابین بادوام در عین پایین نگه داشتن هزینه‌ها بوده است. این خودرو دارای یک پنل ابزار دیجیتال ۷ اینچی و یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی است که کمی به سمت راننده متمایل شده است. علاوه بر این، داستر جدید دارای چهار پورت USB، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم صوتی با شش بلندگو و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی است.

این خودرو هنوز از تعداد زیادی دکمه فیزیکی مانند دکمه‌های سنتی برای تنظیمات تهویه مطبوع استفاده می‌کند و فرمان نیز دکمه‌های قدیمی زیادی دارد. آپشن پکیج خواب با یک تخت دونفره تاشو، یک میز و یک فضای ذخیره‌سازی نیز قابل سفارش است.

داچیا داستر 2024 معرفی شد، تصاویر رسمی کراس اوور جدید فرانسوی-رومانیاییداچیا داستر جدید

داچیا داستر جدید با سه پیشرانه عرضه خواهد شد. نسخه پایه از پیشرانه نیمه‌هیبریدی شامل موتور ۱.۲ لیتری سه‌سیلندر خطی در کنار سیستم ۴۸ ولتی با توان کلی ۱۳۰ اسب بخار بهره می‌برد. این مدل با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و آپشن چهارچرخ محرک قابل سفارش است.

نسخه هیبریدی به موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و دو موتور برقی با حداکثر قدرت ۱۴۳ اسب بخار، باتری ۱.۲ کیلووات ساعتی و جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز شده است. داستر جدید همچنین با پیشرانه گازسوز یا بنزینی در دسترس خواهد بود که جزئیات آن هنوز منتشر نشده است.


گالری تصاویر



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم