تجمع اعتراضی خریداران فیدلیتی و دیگنیتی با موعد زمستان 1402 + بیانیه گروه بهمن


تجمع اعتراضی خریداران فیدلیتی و دیگنیتی با موعد زمستان 1402 + بیانیه گروه بهمن

بر اساس تصاویری که بدست خودروبانک رسیده است جمعی از معترضان و خریداران خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی با موعد زمستان 1402 در مقابل وزارت صمت دست به تجمع اعتراضی زده و نسبت به تاخیر در تکمیل خرید خودروهای ذکر شده اعتراض خود را اعلام...

بر اساس تصاویری که بدست خودروبانک رسیده است جمعی از معترضان و خریداران خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی با موعد زمستان 1402 در مقابل وزارت صمت دست به تجمع اعتراضی زده و نسبت به تاخیر در تکمیل خرید خودروهای ذکر شده اعتراض خود را اعلام کردند.

بر اساس اعلام این دسته از خریداران، خودروهای خریداری شده فیدلیتی و دیگنیتی با موعد زمستان 1402 با افزایش 200 تا 250 میلیون تومانی همراه شده اند و همچنین هنوز دعوتنامه این خودروها جهت خریداران زمستان 1402 صادر نشده است.

در این راستا پیش از این گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران 1402 ضمن پیگیری تقاضای این گروه از مشتریان خود بیانیه‌ای را صادر کرد که در ذیل آمده است.

بر اساس این بیانیه و پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص زمان فراخوان تکمیل وجه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با نوبت زمستان ۱۴۰۲، بر اساس اولویت مندرج در لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه، امکان فراخوان تعدادی از متقاضیان فوق، جهت تکمیل وجه و ثبت نام نهایی در اسفند ماه ۱۴۰۲ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری فراهم شده است.

همچنین بهمن موتور اعلام کرد به منظور رفاه حال متقاضیان، مهلت زمان تکمیل وجه، در این مرحله از فراخوان، از ۷۲ ساعت (مهلت قانونی) به ۱۰ روز‌ تقویمی افزایش خواهد یافت. در خصوص سایر متقاضیان گرامی نیز، این فرایند بر اساس اولویت لیست انتظار اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه و پس از تأمین ارز، تأمین قطعات منفصله و قطعیت در تولید، مراتب در سال ۱۴۰۳ و بر اساس تیراژ تولید ماهانه، اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

همچنین این گروه از متقاضیان محترم می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه در طرح جایگزینی خودروی ریسپکت ۲ با خودروی فیدلیتی و دیگنیتی که از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ فعال می‌باشد، اقدام نمایند.

بدیهی است، در صورت واریز وجه و مشارکت در طرح‌های جایگزینی، امکان فراخوان و تکمیل وجه برای خودروی درخواستی ثبت شده در سامانه یکپارچه جهت این گروه از متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست و بررسی ون سانری؛ محصول جدید آرین پارس موتور