اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند


اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند

با توجه به تداوم بارش‌ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان‌ها در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

براساس اعلام پژوهشکده اقلیم‌شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش‌های فراتر از نرمال در برخی مناطق کشور طی روز‌های آینده و حاکمیت هوای سرد طی دو هفته آتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ با توجه به تداوم بارش‌ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان‌ها در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

برخی مدارس استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

مدارس ۴ شهرستان استان تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر کلاس‌های مدارس شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه در نوبت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری خواهد بود.

غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان در روز چهارشنبه

فرماندار ویژه کاشان: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

مدارس ابتدایی سنندج غیرحضوری شد

به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا، مدارس تمامی مقاطع روستایی و مقطع ابتدایی شهری شهرستان سنندج چهارشنبه غیرحضوری است.

گزارش به روز رسانی می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید