قیمت ویزای دبی به تومان زمستان 1402


دبی یکی از مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان است که به دلایل مختلفی به آن سفر می‌کنند. برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارید اما خبر خوب آن که ویزای دبی به راحتی و تنها ظرف چند روز صادر می‌شود. با توجه به آن که علت سفر شما چیست، می‌توانید انواع مختلف ویزا...

دبی یکی از مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان است که به دلایل مختلفی به آن سفر می‌کنند. برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارید اما خبر خوب آن که ویزای دبی به راحتی و تنها ظرف چند روز صادر می‌شود. با توجه به آن که علت سفر شما چیست، می‌توانید انواع مختلف ویزا کاری، تحصیلی یا توریستی را دریافت کنید که هرکدام شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد. قیمت ویزای دبی به تومان نیز با توجه به نوع ویزا و مدت زمان اعتبار آن متفاوت خواهد بود. در این مطلب با انواع ویزای دبی، ویژگی‌ها و قیمت اخذ این ویزا بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت ویزای دبی به تومان زمستان 1402

انواع ویزا دبی

قبل از آن که سراغ قیمت ویزای دبی به تومان برویم، باید بدانیم که چند نوع ویزا برای سفر به آن وجود دارد.

ویزای توریستی

همانطور که از نام این ویزا پیدا است، این ویزا برای سفر تفریحی به دبی صادر می‌شود. با توجه به وجود تفریحات لوکس و هیجان انگیز و مراکز خرید و برندهای معتبر دبی می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفر باشد. ویزای توریستی می‌تواند خود به انواع مختلف با مدت اعتبار ۱۵ روز، یک ماهه به صورت یک بار ورود، یک ماهه به صورت چند ماه ورود، سه ماهه به صورت یک بار ورود و یا چند بار ورود برای افراد صادر شود.

قیمت ویزای دبی به تومان زمستان 1402

ویزای کار دبی

ویزای کار دبی در میان دیگر ویزاهای آن رقابت سختی دارد و برای اخذ آن باید مهارت، دانش و تخصص بالایی داشته باشید. برای اخذ این ویزا باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

دریافت موافقت نامه از وزارت کار دبی
دریافت ویزای ورود به کشور
صدور Labor Card
دریافت شناسه
انجام معاینات پزشکی
ثبت مهر اقدام کاری

ویزای ترانزیت

از دیگر انواع ویزای صادر شده برای دبی، ویزای ترانزیت است. این ویزا زمانی صادر می‌شود که از کشور مبدا به مقصد پرواز مستقیمی وجود نداشته باشد و مسافران مجبور باشند ابتدا وارد دبی شده و سپس به کشور مقصد پرواز کنند. در صورتی که پس از فرود هواپیما در دبی تا زمان پرواز به مقصد کمتر از ۸ ساعت فاصله باشد، نیازی به اخذ ویزای ترانزیت نیست اما اگر این فاصله زمانی بیش از ۸ ساعت طول بکشد، باید ویزای ترانزیت دریافت کنید.

ویزای ترانزیت خود به دو شکل مدت اعتبار ۴۸ ساعته و مدت اعتبار بیش از ۴۸ ساعت صادر می‌شود. در صورتی که زمان باقی مانده به پرواز کمتر از ۴۸ ساعت باشد، ویزای ترانزیت اول بدون هزینه برای مسافران صادر می‌شود. در صورتی که تا پرواز به مقصد بیش از ۴۸ ساعت زمان باقی مانده باشد، ویزا با مدت اعتبار چهار روز و با پرداخت هزینه ۵۰ دینار برای مسافران صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی دبی

امارات در سال‌های اخیر در نظر آموزش و تحصیل نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و افراد زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل به آن سفر می‌کنند. در کنار سطح علمی بالا، ویژگی دیگری دانشگاه‌های دبی را در جهان بسیار پرطرفدار کرده است. پس از کسب ویزای تحصیلی دبی و چند ترم تحصیل در دانشگاه‌های آن امکان انتقالی به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا بسیار راحت است. مقطع تحصیلی کارشناسی در دبی بین سه تا پنج سال، کارشناسی ارشد بین یک تا دو سال و دکتری بین سه تا پنح سال طول می‌کشد. برای تحصیل در دبی باید مدرک آیلتس زبان با نمره حداقل ۶ داشته باشید.

قیمت ویزای دبی به تومان زمستان 1402

ویزای تجاری دبی

این نوع ویزا مخصوص کارآفرینان و سرمایه گذاران است. ویزای تجاری به صورت طولانی مدت صادر شده و با استفاده از آن افراد می‌توانند در دبی کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

قیمت ویزای دبی به تومان چقدر است؟

قیمت ویزای دبی به تومان با توجه به نوع ویزا و مدت زمان اقامت متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه ویزا به صورت درهم محاسبه می‌شود و با تغییر نرخ درهم، قیمت ویزای دبی به تومان نیز تغییر خواهد کرد. آخرین قیمت ویزای دبی بر اساس درهم ۱۳.۹۷۰ تومان به صورت زیر است.

ویزای ۱۴ روزه فوری حدود چهار میلیون تومان
ویزای یک بار ورود یک ماهه حدود پنج میلیون تومان
ویزای یک ماهه چند بار ورود حدود ۱۲ میلیون تومان
ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته حدود یک میلیون تومان به اضافه حدود ۷۰۰ هزار تومان عوارض خروج از کشور
ویزای کاری بین ۲۰ تا ۲۷ میلیون تومان
هزینه ویزای تحصیلی با توجه به مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه، محل تحصیل، بورسیه و موارد دیگر متفاوت خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستاهای عجب‌شیر ( معرفی 41 روستای عجب‌شیر )