هتل های استخردار شمال ایران


سفر به شمال ایران و لذت بردن از آب و هوای بی نظیرش باعث شده که این منطقه پذیرای گردشگران زیادی در تمامی فصول سال باشد. حال در میان گردشگران و مسافران عده ای هستند که می خواهند تنی به آب زده و لذت آب تنی بخصوص در فصول گرم سال را ببرند. سیری در...

سفر به شمال ایران و لذت بردن از آب و هوای بی نظیرش باعث شده که این منطقه پذیرای گردشگران زیادی در تمامی فصول سال باشد. حال در میان گردشگران و مسافران عده ای هستند که می خواهند تنی به آب زده و لذت آب تنی بخصوص در فصول گرم سال را ببرند. سیری در ایران می خواهد هتل های استخردار شمال ایران را معرفی کند تا اگر قصد سفر به شمال ایران و اقامت در هتل و آب تنی در استخر را داشتید به راحتی هتل مورد نظر را انتخاب کنید و برای یک سفر خاطره انگیز برنامه ریزی کنید.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل های رامسر است که در این شهر جا خوش کرده‌اند. پارسیان آزادی مجموعه‌ای از چند بخش مجزا شامل هتل قدیم، هتل جدید و متل ساحلی است که با امکانات رفاهی مناسب به استقبال مهمانان می‌رود.پارسیان را می‌توان باسابقه‌ترین هتل استخردار رامسر دانست که همچون نگینی در میان اقامتگاه های عروس مازندران می‌درخشد. این هتل، چشم‌اندازی رؤیایی به کوه و جنگل و دریا دارد که احساس طراوت را به وجودتان تزریق می‌کند.

هتل پارسیان آزادی دارای استخری روباز با ظرفیت ۷۰ نفر است که امکان استفاده از آن به‌صورت چهارفصل برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات این مجموعه آبی می‌توان به سونا بخار، سونا خشک، محفظه بخار و اتاق ماساژ اشاره کرد. هزینه بلیط استخر برای مسافران هتل نیم‌بها محاسبه می‌شود. مجموعه آبی این هتل استخردار رامسر همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۲ برای استفاده آقایان و بانوان باز است. علاوه بر موارد فوق استخر کودکان، کافی‌شاپ و مجموعه آبگرم معدنی از دیگر امکانات این استخر دلباز است.
آدرس: مازندران، رامسر، خیابان رجائی.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

این هتل مجلل در شهر ساحلی بابلسر بنا شده و ۲۳۳ واحد اقامتی دارد. در ابتدای ورود به این هتل فضاسازی زیبا، معماری جذاب و پارکینگ وسیع هتل شما را متحیر می‌کند.هتل میزبان بابلسر یکی از لوکس‌ترین هتل با استخر خصوصی در شمال کشور است که امکانات مناسبی برای مسافران فراهم کرده است. ساختمان این هتل روبه‌روی زمین‌های شالیزاری قرار دارد که در هر فصلی، تصویر منحصربه‌فردی را مقابلتان به نمایش می‌گذارد.

مجموعه آبی میزبان یکی از امکانات ویژه این هتل است که مهمانان می‌توانند ساعات مفرح و بانشاطی را در آن سپری کنند. اگر خستگی راه در تنتان مانده، استخر میزبان با فضایی تمیز، نورپردازی‌های خاص و زیبا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.در این مجموعه آبی سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در استخر هتل میزبان بابلسر از بهترین تجهیزات و سرگرمی‌های آبی استفاده شده تا مهمانان در کمال آرامش خود را به آب سالم و باکیفیت آن بسپارند.
آدرس: مازندران، بابلسر، حدفاصل میدان امام حسین و میدان معلم، کیلومتر ۳ کمربندی.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس از هتل های تازه‌تأسیس شهر گردشگری چالوس است که در سال ۱۳۹۶ در ۱۶ طبقه ساخته شده است. این هتل استخردار شمال در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد و مجهز به انواع امکانات رفاهی روز دنیا است.با اقامت در این هتل پنج ستاره هم منظره‌ای بی‌نظیر از جنگل و کوه در انتظارتان است، هم خیالتان بابت خدمات و امکانات هتل راحت است. هتل ونوس پلاس ۱۵۰ واحد اقامتی دارد که درهایشان به رویتان باز است و انتخاب هر کدام از آن‌ها به شما بستگی دارد.
مجموعه آبی هتل ونوس پلاس چالوس از امکانات ویژه این هتل مجلل است. این مجموعه آبی شامل استخر، جکوزی، سونا و سالن ماساژ است و فضایی مدرن و تمیز دارد. استخر هتل ونوس پلاس به شما اجازه می‌دهد تا لحظات آرامی را به دور از استرس تنی به آب بزنید و خستگی‌هایتان را از تن به در کنید.
آدرس: مازندران، چالوس، شهرک توریستی نمک‌آبرود.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل رسپینا لاهیجان

این هتل با معماری جذابی که دارد در نگاه اول جای خود را در قلبتان باز می‌کند و خاطره فضایی دنج با چشم‌اندازی از مزارع سرسبز چای را برایتان به یادگار می‌گذارد.هتل نوساز رسپینا لاهیجان در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده و دارای ۵ طبقه است. مجموعه آبی این هتل استخردار شمال در طبقه همکف واقع شده و دارای سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و حمام ترکی است. استخر هتل رسپینا لاهیجان همه‌روزه در خدمت مهمانان و مسافران است. ساعت کاری این مجموعه آبی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ مخصوص بانوان و از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ ویژه آقایان است.

آدرس: گیلان، لاهیجان، ۳ کیلومتری جاده لاهیجان به لنگرود.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل بزرگ گیلان (کادوس) رشت

هتل بزرگ کادوس اقامتگاهی شناخته‌شده و باسابقه در مرکز شهر رشت است که درهای آن از سال ۱۳۶۲ به روی مهمانان باز است. این هتل ۴ طبقه در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده تا همچون روزهای خوش گذشته با امکانات به‌روز به استقبال مسافران برود.این هتل استخردار شمال دارای امکانات رفاهی و ورزشی متنوعی است تا مهمانان برای تفریح و سرگرمی از آن‌ها استفاده کنند. یکی از این امکانات رفاهی استخری روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان است.
اگر از شنا در فضای باز و هوای مطبوع لذت می‌برید، استخر هتل بزرگ کادوس رشت در خدمت شماست. همچنین در برخی از اتاق های این هتل مجلل، وان تعبیه شده که به راحتی می‌توانید در محیطی خصوصی از آن بهره بگیرید.
آدرس: گیلان، رشت، بلوار آزادی، محله منظریه.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل معین فومن

هتل معین فومن در منطقه‌ای سرسبز واقع شده و طبیعت اطرافش در هر فصلی از سال زیبایی خاصی دارد. این هتل استخردار شمال در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده و دارای ۳ طبقه و ۶۲ واحد اقامتی است. نکته قابل‌توجه وجود وان و جکوزی داخل اتاق در برخی از واحدهای اقامتی هتل معین فومن است. استخر هتل معین در فضایی بسته قرار گرفته است و در همه فصول سال قابل استفاده است. از امکانات این مجموعه آبی می‌توان به سونا، جکوزی، حمام ایرانی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و تونل مه اشاره کرد.

آدرس: گیلان، کیلومتر ۴ جاده ماسوله، روبه‌روی مدرسه امام رضا.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان از بهترین هتل های لاهیجان است که در سال ۱۳۹۶ در شهر چای و کلوچه در ۵ طبقه افتتاح شده است.این هتل ۴ ستاره، ۲۶ واحد اقامتی دارد که در طبقات دوم تا پنجم آن قرار گرفته‌اند. از امکانات ویژه این هتل با استخر خصوصی در شمال کشور، یک مجموعه آبی مجهز با امکانات قابل‌قبول است که می‌توانید در طول اقامت خود از آن بهره بگیرید. سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی، سالن ماساژ، استخر کودکان و آب‌درمانی، تونل مه و کافی‌شاپ از امکانات استخر سینو در هتل ابریشمی است. همچنین پارکینگی برای استفاده عمومی از استخر وجود دارد که خیالتان را بابت جای پارک راحت می‌کند.
آدرس: گیلان، لاهیجان، میدان بسیج.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان نور را می‌توان از هتل های باسابقه مازندران دانست که از سال ۱۳۷۷ شروع به کار کرده است. این هتل استخردار شمال دارای ۵ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی است که به‌منظور بهبود امکانات و خدمات در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است.این هتل با استخر خصوصی در شمال علاوه بر سونا و جکوزی، یک کلوپ ورزش‌های آبی نیز دارد که در آن انواع تفریحات آبی مهیج برای مهمانان تدارک دیده شده است. چه بخواهید در محیطی آرام و تمیز کمی آرامش بگیرید و چه به دنبال هیجان باشید، هتل نارنجستان نور همان چیزی است که نیاز دارید.

آدرس: مازندران، نور، ۷ کیلومتری جاده محمودآباد، ایزدشهر.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل ویلایی وستا تنکابن

هتل وستا یکی از لوکس‌ترین هتل های سه ستاره مازندران در شهر رود و آبشار، تنکابن است. این هتل تازه ساز از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ۱۹ ویلای مجزا و ۲ سوئیت است. در پشت ساختمان اصلی هتل وستا، مجموعه آبی زیبا و مجهز آن قرار گرفته است. استخر روباز هتل وستا تنکابن ۶۰۰ مترمربع وسعت دارد و همه روزه در دو سانس مجزا در خدمت آقایان و بانوان است. شنا در فضای مجلل و زیبای استخر هتل وستا، روزی مفرح و آرام را برایتان رقم می‌زند.
آدرس: مازندران، ۱۳ کیلومتری تنکابن، دهکده نعمت‌آباد، ابتدای جاده مازوبن.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل سالاردره ساری

هتل سالار دره ساری در دل جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته و نقطه قوت آن موقعیت مکانی ویژه آن است. این هتل ۴ ستاره ۲ طبقه و ۵۶ واحد اقامتی دارد که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرده است. البته هتل سالاردره در سال ۱۳۸۸ به طور کلی مرمت و بازسازی شده است.در محوطه این هتل استخردار شمال یک مجموعه آبی قرار دارد که دارای امکانات خوبی است. سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام سنتی و سالن ماساژ از امکانات استخر هتل جنگلی سالاردره ساری است.

آدرس: مازندران، ساری، روبه‌روی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل بادله ساری

هتل بادله ساری از دیگر هتل های معروف و خوش‌سابقه مازندران است که در سال ۱۳۵۶ تأسیس شده است. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و ۷۵ واحد اقامتی دارد. در هتل بادله استخری با امکاناتی همچون سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و بوفه قرار دارد که ویژه آقایان است.
آدرس: مازندارن، ساری، کیلومتر ۱۰ جاده نکا.

هتل های استخردار شمال ایران

هتل نوید ساری

هتل نوید در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حاشیه شهر ساری با چشم‌اندازی زیبا رو به طبیعت آغاز کرد. در این هتل نیز یک مجموعه آبی قرار دارد که از امکاناتی مانند جکوزی، سونا خشک و بخار، حوضچه آب سرد و بوفه برخوردار است. البته توجه کنید که مجموعه آبی این هتل استخردار شمال تنها ویژه آقایان است.
آدرس: مازندران، کیلومتر ۴ جاده قائم‌شهر به ساری.

هتل های استخردار شمال ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟