حساسیت خاص کمیته انضباطی و اخلاق روی دربی 103


حساسیت خاص کمیته انضباطی و اخلاق روی دربی 103

فدراسیون فوتبال به دلیل حساسیت بالای دربی ۱۰۳ پایتخت، دستورالعمل‌های انضباطی و اخلاقی را برای این دیدار اعمال خواهد کرد. همچنین روسای کمیته‌های انضباطی و اخلاق در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

با اعلام فدراسیون فوتبال ، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دربی پایتخت به دقت از سوی فدراسیون رصد می‌شود، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل‌آمده، دستور العمل‌ها و آئین‌نامه‌های مرتبط با کدهای انضباطی و اخلاقی در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعمال خواهد شد. بر این اساس، جدا از حضور ناظران ویژه انضباطی و اخلاق، روسای این دو کمیته هم در روز دربی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

حساسیت خاص کمیته انضباطی و اخلاق روی دربی 103

وی افزود: همچنین با عنایت به بهره‌مندی از فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) در این مسابقه و ضرورت رعایت پروتکل‌های مرتبط حین بازی توسط اعضای تیم‌ها، موارد و الزامات مربوطه داوری متعاقبا و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس تا این لحظه و طبق برنامه از پیش تعیین شده روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. استقلال از ۱۹ بازی خود با ۴۲ امتیاز در صدر است و پرسپولیس نیز با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ طاقتم بی طاقته حمیدرضا بابایی