اولین اطلاعات از گوشی شیائومی 14 لایت؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با دوربین 50 مگاپیکسلی


اولین اطلاعات از گوشی شیائومی 14 لایت؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با دوربین 50 مگاپیکسلی

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی 14 لایت به بیرون درز کرده است. این گوشی در پایگاه داده BIS ظاهر شده و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید این گوشی به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده و از نمایشگر OLED با وضوح 1.5K...

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی 14 لایت به بیرون درز کرده است. این گوشی در پایگاه داده BIS ظاهر شده و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید این گوشی به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده و از نمایشگر OLED با وضوح 1.5K بهره می‌برد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

این گوشی هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل 24053PY09I در میان داده های گواهینامه BIS شده است. گفته می‌شود که Xiaomi 14 Lite احتمالا نسخه تغییر نام یافته Xiaomi CIVI 4 است که به تازگی با شماره مدل 24053PY09C در میان داده های تأییدیه MIIT مشاهده شده است.

شیائومی معمولاً سری CIVI را در انحصار چین نگه می‌دارد؛ اما این سری با نام Lite در بازار جهانی عرضه می‌شوند. بنابراین، انتظار داریم که CIVI 4 با نام Xiaomi 14 Lite در بازار هند عرضه شود.

اولین اطلاعات از گوشی شیائومی 14 لایت؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با دوربین 50 مگاپیکسلی

مشخصات گوشی Xiaomi 14 Lite

سال گذشته، شیائومی Civi 2 با نام Xiaomi 13 Lite در بازار جهانی عرضه شد. البته این تلفن هوشمند راهی بازار هند نشد. گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می‌دهد CIVI 4 ممکن است به عنوان Xiaomi 14 Lite در بازارهای جهانی از جمله هند، عرضه شود.

این شرکت Mi 11 Lite و Xiaomi 11 Lite NE 5G را در سال ۲۰۲۱ در بازار هند عرضه کرد. اما پس از آن، هیچ دستگاه دیگری را از این سری در بازار مذکور عرضه نکرده است. به نظر می‌رسد که با شیائومی ۱۴ لایت، شاهد بازگشت این سری از تلفن های هوشمند شیائومی به بازار هند خواهیم بود‌.

بازار هدف سری CIVI در چین، بانوان هستند. شایعه شده است که Xiaomi CIVI 4 دارای تراشه Snapdragon 8s Gen 3 خواهد بود. انتظار می‌رود که این چیپست در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) و در کشور چین معرفی شود.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات شیائومی Civi 4 افشا شد؛ اولین گوشی مخصوص بانوان با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای

بر اساس اعلام gizmochina این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات، Xiaomi CIVI 4 دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که شیائومی برای دوربین های این گوشی‌های هوشمند، با لایکا همکاری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان