حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا


با توجه به مصوبات آخرین جلسه سران قوا، سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز پیدا کرد تا بتواند برخی از محدودیت‌های بودجه‌ای در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش؛ علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تأمین و مدیریت نماید.

حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا

به گزارش راهبرد معاصر؛ در آخرین جلسه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا 4 مصوبه مورد موافقت قرار گرفته است. براین اساس به سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز داده شد تا بتواند برخی از محدودیت‌های بودجه‌ای در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش؛ علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو را تأمین و مدیریت نماید.

همچنین در این جلسه سازمان برنامه و بودجه کشور اجازه یافت تأمین اعتبارات طرح‌های پیشران دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را در بودجه سال آینده پیش‌بینی کند.

لازم به ذکر است، پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه به درخواست‌های مداوم چند وزارتخانه برای تامین اعتبارات مورد نیاز آنها در پایان سال اشاره کرده بود. این موضوع مورد درخواست 6 دانشگاه برتر کشور نیز بود چرا که این دانشگاه‌ها به سبب افزایش شدید هزینه‌های خود پس از دوره کرونا دچار بدهی‌های سنگین شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه