روایتی از فعالیت‌های خانه احزاب ایران در سالی که گذشت


روایتی از فعالیت‌های خانه احزاب ایران در سالی که گذشت

قدرتعلی حشمتیان جزئیاتی از فعالیت‌های خانه احزاب ایران در سال گذشته را تشریح کرد.

روایتی از فعالیت‌های خانه احزاب ایران در سالی که گذشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران در شرح عملکرد خانه احزاب در سال گذشته پس از انتساب وی به ریاست این مجموعه، گفت: از آبان ماه سال ١۴٠٢ که خانه احزاب تحویل بنده شد، کارهای متعدد و مهمی صورت گرفت.


وی ادامه داد: بطور مثال، ما به همراه جمعی از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، به دعوت حزب کمونیست چین سفری را به چین داشتیم و حدود ١١ روز را در آنجا سپری کردیم. در این سفر، با معاون رئیس جمهور، وزیر بین‌الملل، سه استاندار و یک شهردار کلانشهر چین دیدار داشتیم و در حد یک مقام بلند پایه از ما استقبال شد.


حشمتیان افزود: در تهران نیز سفیر چین، به دیدار با رئیس خانه احزاب آمد و ما نیز برای ملاقات با سفیر، به سفارتخانه چین رفتیم و درباره تفاهم‌نامه‌ای که مقرر شده بود بین خانه احزاب و حزب کمونیست چین نوشته شود، بحث و تبادل نظر کردیم.


رئیس خانه احزاب بیان داشت: در سال گذشته، در رابطه با انتخابات، اعضای خانه احزاب دیداری را رئیس جمهور محترم داشتند و با حدود ٣۵ دبیرکل حزب و ١۵ چهره شاخص، به دیدار ایشان رفتیم.


وی تصریح کرد: در این دیدار، رئیس جمهور دستور دادند که ساختمان مناسبی در اختیار خانه احزاب قرار گیرد، اما متاسفانه از دستور ایشان نافرمانی شد و تا به امروز، علی رغم آنکه رئیس جمهور نوشتند و وزیر کشور نیز به استاندار دستور دادند، شهردار محترم نه تنها جای مناسبی را به خانه احزاب اختصاص نداد، بلکه حکم تخلیه ساختمان فعلی خانه احزاب را نیز صادر کرد.


حشمتیان ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در خانه احزاب، می‌توان به برگزاری همایش خانه احزاب در رابطه با انتخابات اشاره کرد. این همایش، با حضور نمایندگان ١۴٠ حزب کشور برگزار شد و وزیر محترم کشور و معاون محترم سیاسی نیز در آن همایش شرکت نمودند.


رئیس خانه احزاب گفت: همچین، در این همایش از فراکسیون‌های اصولگریان، اصلاح‌طلبان، مستقلین و اعتدال گرایان مجلس، سه نفر سخنرانی کردند و مردم را به شرکت در انتخابات، تشویق نمودند./ فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان