گردان‌های شهداالاقصی شمشیر را از رو بست / صدور یک بیانیه مهم


گردان‌های شهداالاقصی شمشیر را از رو بست / صدور یک بیانیه مهم

اقتصادنیوز: گردان‌های شهداالاقصی اعلام کرد که در راستای نبرد طوفان الاقصی حمله‌های خود به مرکزهای نظامی صهیونیستی، شهرک‌نشینان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را افزایش خواهد داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، گردان‌های شهداالاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در قالب نبرد طوفان الاقصی و در راستای دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین فعالیت‌های نظامی خود را گسترش می‌دهد و ضربه‌ها و حمله‌های خود به مرکزهای نظامی رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را تشدید خواهد کرد.

شهاب‌نیوز گزارش داد، این گردان‌ها تاکید کرد: از تمامی مبارزان و گردان‌های خود و هرکس که سلاح در اختیار دارد می‌خواهیم که اعلام آماده‌باش عمومی کند، ضربه‌های خود را افزایش دهد و با تمامی ابزارها به این دشمن حمله کند. با دستانی آهنین به آنان ضربه بزنید.

خبر مرتبط
هشدار وقوع فاجعه انسانی در غزه/ اکثر بیمارستان‌های غزه تعطیل شد

اقتصادنیوز: مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، امروز (شنبه) با اشاره به تعطیلی بیشتر بیمارستان ها و عدم ارسال هر گونه کمک به شمال این باریکه، بر وقوع فاجعه انسانی واقعی تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از تمامی ملت خود می‌خواهیم که به خیابان‌ها بیایند، به هم‌وطنان ما در روستاهایی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند یاری برسانند، در برابر حمله‌های شهرک‌نشینان بایستند و در ایست‌بازرسی‌های مختلف و نقاط تماس با تمامی ابزارها با نیروهای دشمن درگیر شوند.

گردان‌های شهدا الاقصی بیان کرد: باید خیابان‌ها بسته شود و زمین زیر پاهای اشغالگران و شهرک‌نشینان به آتش کشیده شود. آن‌ها باید بدانند که ملت ما هرگز نرم نخواهد شد و هرگز از ذره‌ای از خاک سرزمین خود نخواهد گذشت.

همچنین گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در پاسخ به تعرض‌های شهرک‌نشینان به ملت فلسطین در کرانه باختری ۲ عملیات تیراندازی را علیه مرکز نظامی صهیونیستی الحواره و مرکز نظامی صهیونیستی جبل جرزیم در نابلس به انجام رسانده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات مراسم وداع با شهید امیرعبداللهیان اعلام شد