زمین در اصفهان دهان بازکرد و درخت را بلعید + فیلم و عکس


زمین در اصفهان دهان بازکرد و درخت را بلعید + فیلم و عکس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرآتشیار محمد شریعتی با اشاره به حادثه فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی که شب گذشته رخ داد، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱:۰۱ دقیقه۹اردیبهشت۱۴۰۳ به...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرآتشیار محمد شریعتی با اشاره به حادثه فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی که شب گذشته رخ داد، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱:۰۱ دقیقه۹اردیبهشت۱۴۰۳ به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله اکیپ های عملیاتی از ایستگاههای ۴ و ۹ به همراه سرآتشیار دادفر افسر آماده وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه فرونشست زمین به طول ۸ متر و عرض ۴ متر باعث شکستگی لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی از دو نقطه شد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی از مغازه های مجاور محل فرونشست شد.

زمین در اصفهان دهان بازکرد و درخت را بلعید + فیلم و عکسسخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و تدابیر ایمنی خاص توسط آتش نشانان حاضر در محل و همکاری عوامل امدادی اداره آب و فاضلاب ، پلیس راهور ، شهرداری اصفهان و اداره گاز در جهت ایمن سازی محل، اعمال محدودیت ترافیکی و تخلیه آب اقدامات لازم صورت گرفته شد.

شریعتی در پایان اشاره کرد که پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری خاک همچنین ترمیم و اصلاح خط لوله آبرسانی توسط عوامل اداره آب و فاضلاب شروع شده لذا از شهروندان تقاضامندیم تا زمان عادی سازی و ترمیم لوله در محل با عوامل امدادی همکاری لازم را داشته باشند و شهروندانی که قصد عبور از این خیابان را دارند حتی الامکان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

زمین در اصفهان دهان بازکرد و درخت را بلعید + فیلم و عکساصفهان/ بهمن راعی



زمین در اصفهان دهان بازکرد و درخت را بلعید + فیلم و عکس

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان