رشد قابل توجه 237 درصدی درآمد تسهیلات اعطایی وپاسار در فروردین ماه 1403


بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه فروردین‌ماه‌ ۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد ناشی از تسهیلات اعطایی را بیش از ۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه...

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه فروردین‌ماه‌ ۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد ناشی از تسهیلات اعطایی را بیش از ۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری و درآمد کارمزد را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از تسهیلات اعطایی در فروردین‌ماه رشد ۲۳۷‌ درصدی نسبت به اسفندماه ۱۴۰۲ دارد به طوری که این درآمد در اسفند‌ماه ۲۷۳۱ میلیارد تومان بوده درحالی‌که در فروردین‌ماه به ۹۲۲۳ میلیارد تومان رسیده است.

درآمد سپرده‌گذاری بانک پاسارگاد در فروردین‌ماه معادل ۲۱۷ میلیارد تومان بوده و درآمد کارمزد نیز به ۳۰۹ میلیارد تومان رسیده است.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در فروردین‌ماه، از فروش خدماتی مانند فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ... بوده که تسهیلات مرابحه، فروش اقساطی و تسهیلات ارزی با درآمدی به ترتیب ۵۹۴۴، ۱۴۴۷ و ۹۵۹ میلیارد تومان برای بانک به دست آمده است.

رشد قابل توجه 237 درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وپاسار" در فروردین ماه 1403

لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان