فراخوان چری در مالزی؛ اکسل شکسته برای اومودا 5


فراخوان چری در مالزی؛ اکسل شکسته برای اومودا 5

اومودا ۵ که در ایران به نام فونیکس FX عرضه می‌شود، با مشکل شکستگی اکسل عقب مواجه شده است. مشکل مشابه چندی پیش شاهد برای یک دستگاه ام‌وی‌ام X55 پرو در اتوبان کاشان-قم اتفاق افتاد. شرکت مدیران خودرو فراخوانی را برای بررسی محور X55 اعلام کرده است....

اومودا ۵ که در ایران به نام فونیکس FX عرضه می‌شود، با مشکل شکستگی اکسل عقب مواجه شده است. مشکل مشابه چندی پیش شاهد برای یک دستگاه ام‌وی‌ام X55 پرو در اتوبان کاشان-قم اتفاق افتاد. شرکت مدیران خودرو فراخوانی را برای بررسی محور X55 اعلام کرده است. هرچند بسیاری مشکل شکستگی اکسل را مرتبط با کیفیت مونتاژ داخلی می‌دانستند اما ظاهرا این معضل در نمونه‌های خارجی محصولات چری (تولیدکننده محصولات ام‌وی‌ام) هم رویت شده است.

فراخوان چری در مالزی؛ اکسل شکسته برای اومودا 5

فراخوان چری در مالزی؛ اکسل شکسته برای اومودا 5

به گزارش یکی از خبرگزاری‌های کوالالامپور، پایتخت مالزی، خودروساز چینی چری به‌دنبال رسیدگی به محور شکسته محصولات خود است و در این راستا با مشتریان زیان‌دید ارتباط برقرار کرده است. این شرکت شرقی در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که راه‌حل‌های ایمن و قابل اتکایی برای مرتفع‌سازی این مشکل دارد و می‌خواهد تمام محصولاتش به حداکثر استاندارد ایمنی دست پیدا کنند.

خودروسازی چری مالزی با مشتریان تماس گرفته و با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. خودروهای مشکل‌دار به مرکز سرویس و تعمیر ما بازگشته‌اند تا وارسی شوند. چری مالزی در راستای رعایت پروتکل‌های ایمنی و کاهش احتمال وقوع دوباره این مشکل با مشتریان زیان‌دیده صحبت کرده است… .

فراخوان چری در مالزی؛ اکسل شکسته برای اومودا 5

در مالزی کراس‌اوور کوچک اومودا (فونیکس FX) با مشکل شکستگی محور عقب مواجه شد. چری می‌گوید مالکان می‌تواند با تعیین وقت قبلی در نمایندگی‌های این شرکت، به بررسی احتمال وقوع مشکل بپردازند. محصولات بازرسی شده با گزارش کامل از وضعیت خودرو به مشتری برگردانده می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین شاسی‌بلندهای لوکس میان‌سایز؛ از کاین و X5 تا رنجرور و GLE