7 نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس


دنیای بازی‌های ویدیویی بسیار وسیع و جالب است و اغلب گیمرها تمایل دارند دنیاهای مختلف هر بازی را ببینند و تجربه کنند. به همین دلیل داشتن اکانت قانونی بازی‌ها یا نسخه‌های رایگان آن‌ها برای گیمرها مهم است. اما امکان خرید اکانت قانونی تمامی بازی‌ها...

7 نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس

دنیای بازی‌های ویدیویی بسیار وسیع و جالب است و اغلب گیمرها تمایل دارند دنیاهای مختلف هر بازی را ببینند و تجربه کنند. به همین دلیل داشتن اکانت قانونی بازی‌ها یا نسخه‌های رایگان آن‌ها برای گیمرها مهم است. اما امکان خرید اکانت قانونی تمامی بازی‌ها برای همه علاقمندان ممکن نیست. به همین دلیل آشنایی با لیست بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب با چند نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید.

معرفی چند نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس

بازی‌های رایگان و باکیفیت برای ایکس باکس سری ایکس و اس بسیار متنوع است. اما تنها تعداد محدودی از این بازی‌ها توانسته‌اند در بین پلیرها محبوبیت کسب کنند. علت محبوبیت این بازی‌های رایگان سبک خاص، گرافیک بالا، سناریوی خوب و قابلیت‌های متفاوت است. در ادامه با چند نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس آشنا خواهیم شد. اما برای تجربه بازی خوب و با کیفیت بهتر است، اکانت‌های قانونی هر بازی را خریداری کنید. یکی از بهترین مجموعه‌ها ارائه دهنده انواع اکانت‌های قانونی ایکس باکس و پلی استیشن، پارس کنسول است.

۱-Call of duty: warzone 2 (ندای وظیفه: وارزون) با سبک اکشن

مجموعه بازی‌های کال آف دیوتی از جمله محبوب‌ترین بازی‌های سبک اکشن در بین پلیرها به شمار می‌روند. هر کدام از سری‌های کالاف دیوتی جذابیت خود را دارند و بیش از ۱۰ سال است که پلیرها مشتاقانه قسمت‌های مختلف آن را بازی می‌کنند. اما در بین بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس و سری مجموعه‌های کالاف دیوتی، وارزون (warzone 2) از جمله نمونه‌های بی‌نظیر است. این بازی سبک بتل رویال (بازی چند نفره آنلاین) است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و هنوز در بین بازی‌های مختلف جزو محبوب‌ترین‌ها قرار دارد.

در پارس کنسول می‌توانید خرید پلاس اکسترا و دیگر انواع اکانت‌های خاص را به راحتی خریداری کنید.

7 نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس

۲- World of tanks؛ دنیای تانک‌ها با سبک اکشن

۱۰ سال از تاریخ انتشار World of tanks می‌گذرد اما هنوز این بازی جزو بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس قرار دارد. World of tanks از جمله بازی‌های اکشن چند نفره است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. در بازی دنیای تانک‌ها پلیر به مجموعه‌ای گسترده از وسایل نقلیه جنگی دسترسی دارد و می‌تواند در جریان بازی از آن‌ها استفاده کند.

باید اشاره کنیم که دنیای تانک‌ها رایگان و آنلاین (اکانت قانونی) انجام می‌شود که نمونه آنلاین آن هیجان دیگری دارد. به عنوان مثال افرادی که خرید اکانت قانونی کال آف دیوتی را انجام داده و آن را آنلاین بازی می‌کنند، هیجان فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهند کرد. این حس در مقابل انجام بازی به صورت آفلاین غیر قابل مقایسه است.

۳-بازی halo infinite؛ هیلو اینفینیت با سبک اکشن

مانند اغلب بازی‌ها، halo infinite نیز به صورت آنلاین و چند نفره انجام می‌شود. این بازی نسبتا به سری‌های قبلی خود پیشرفته‌های مختلفی داشته که باعث کیفیت بالای آن شده است. در نسخه‌های جدید هیلو اینفینیت برای افزایش هیجان بازی به صورت موقت به بازیکنان توانایی خاصی داده می‌شود.

توجه داشته باشید که بخش آنلاین بازی رایگان و بخش داستانی آن تنها با اکانت قانونی فعال می‌شود. اگر نسخه رایگان هیلو اینفینیت را بازی کرده‌اید و از آن خوشتان آمده است. حتما بخش داستانی این بازی برای شما جذاب است. برای انجام بازی بخش داستانی هیلو اینفینیت باید اکانت قانونی خریداری کنید. پیشنهاد می‌شود با خرید پلاس اکسترا از مجموعه‌ای از بازی‌های خاص ایکس باکس بهره شوید.

۴- بازی fortnite؛ فورت نایت با سبک بتل رویال

در میان صدها بازی رایگان ایکس باکس، فور تنایت از جمله بهترین بازی‌های ویدیویی است. این بازی خاص که از زمان انتشار تا به امروز به صورت دائم در حال بروزرسانی است، در بین پلیرها محبوبیت بالایی دارد. فورت نایت از نمونه بازی‌های بتل رویال است که در جریان بازی از خلاقیت، ارتباط اجتماعی و حس دوستی استفاده می‌کند. نکته ویژه در مورد بازی fortnite این است که تمام بخش‌های این بازی رایگان است.

۵- بازی apex legends؛ ایپکس لجندز با سبک اکشن بتل رویال

یکی دیگر از بازی‌های اکشن و بتل رویال ایکس باکس، apex legends است. البته باید اشاره کنیم که این بازی دو حالت بتل رویال و آرنا دارد که هر کدام از این حالت‌ها گیم پلی متخص خود را دارند. این بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. گیم پلی خاصی که در جریان بازی اتفاق می‌افتد این است که پلیر با انتخاب یکی از قهرمان‌ها با نام legends، می‌تواند وارد مسابقات چند نفره شود.

باید گفت که apex legends در لیست بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس، از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است. شاید این بازی با کالاف دیوتی هم رده نباشد، اما از تفاوت چشم‌گیری نیز ندارد. اگر به بازی‌های اکشن مانند کالاف دیوتی علاقه دارید، بهتر است نسخه قانونی و آنلاین آن را بازی کنید.

7 نمونه از بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس

۶- بازی rocket league؛ راکت لیگ با سبک ورزشی رانندگی

برای دوستداران بازی‌های ویدیویی مسابقه‌ای – رانندگی، راکت لیگ جزو بازی‌های محبوب است. این بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شده و از آن زمان تاکنون جزو بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس قرار دارد. rocket league تنها یک بازی مسابقه‌ای- رانندگی نیست، بلکه در جریان این بازی می‌توانید اتومبیل‌ها را مسلح کرده و با آن به حریف‌ها ضربه بزنید.

۷- بازی Splitgate با سبک اکشن تیراندازی

اگر به دنبال بازی ویدیویی اکشن با سبک تیراندازی هستید، Splitgate بهترین انتخاب برای شما است. این بازی در سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان برای ایکس باکس منتشر شد. برای ساخت جریان بازی و مبارزات Splitgate از هیلو اینفینیت الهام گرفته شده است. باید اشاره کنیم که Splitgate از نمونه بازی‌های ویدیویی بتل رویال و تاکتیک محور است. به همین دلیل برای انجام ماموریت‌های آن پلیر باید زیاد تلاش کند.

پارس کنسول از خرید کنسول بازی تا اشتراک و اکانت قانونی در کنار شماست

اعتماد به مجموعه‌های ارائه دهنده اشتراک و فروش اکانت‌های قانونی بازی‌های ویدیویی بسیار سخت است. پارس کنسول از جمله مجموعه‌هایی است که به دلیل سابقه طولانی‌مدت و ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتریان خود، طرفداران زیادی دارد. پارس کنسول علاوه بر فروش انواع کنسول‌های بازی و تجهیزات جانبی آن‌ها، اکانت‌های قانونی بازی‌های جدید و اشتراک‌های اکسترا و اکسترا پلاس را نیز ارائه می‌دهد. اما تنها فروش برای پارس کنسول مهم نیست، بلکه این مجموعه بعد از فروش لوازم و اکانت‌های مختلف، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه معرفی انواع بازی‌های پلی استیشن و ایکس باکس است. به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس پرداختیم. تا علاقه‌مندان به این کنسول با بازی‌های رایگان آن آشنا شوند.

پرتکرارترین سوالات کاربران در مورد بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس سری اس کدامند؟

بازی‌هایی همچون Fortnite، Sea of Thieves، Assassin’s Creed Mirage، Starfield و Mafia: Definitive Edition.

لیست بازی های آفلاین ایکس باکس سری اس را معرفی کنید؟

بازی‌هایی همچون Elden ring، Vampire Survivors، The Witcher 3، Hades، Forza Horizon 5 و Resident Evil 4.


منتخب امروز


دانلود بازی اندرویدی و خارق العاده ماشین سواری در بزرگراه (+مود +دیتا)