سریالی جذاب برای طرفداران شهرزاد و جیران


سریالی جذاب برای طرفداران شهرزاد و جیران

حسن فتحی کارگردان شهرزاد و جیران با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می آید.

سریال های شهرزاد و جیران جزو پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی در سالهای اخیر هستند و حالا بعد از مدت ها خبری خوش برای طرفداران این دو سریال منتشر شده است.

حسن فتحی چند سالی را به کارگردانی سریال تاریخی «جیران» گذراند و پس از فراز و نشیب‌هایی که این پروژه به لحاظ انتشار و مناقشه بر سر مالکیت ادبی هنری از سر گذراند، در نهایت فرودین ماه ۱۴۰۲ انتشارش به پایان رسید. پس از آن، این کارگردان باسابقه کشورمان به ساخت «ازازیل» برای شبکه نمایش خانگی مشغول شد و هنوز زمان انتشار این مجموعه اعلام نشده است.

حتماً بخوانید:
سریالی جذاب برای طرفداران شهرزاد و جیران

معرفی سریال ازازیل حسن فتحی/ بازیگران، زمان پخش و ...

سریال ازازیل حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی در نظر گرفته شده است.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار پس از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش اصلی زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی پس از حضور در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را تجربه می‌کند. همچنین پیمان معادی، بهرنگ علوی، بابک حمیدیان و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

در سریال «ازازیل» گروه دیگری مسوولیت تهیه را برعهده دارند و مانند اغلب پروژه‌های فتحی، اسماعیل عفیفه در مقام تهیه‌کننده با او همکاری ندارد. عفیفه اخیرا سریال «جنگل آسفالت» را که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است، تهیه‌ کرده است.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آب سبزیجات خانگی بدون مواد شیمیایی / این بهترین روش برای تهیه آن است!