آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان


آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان

فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو گفت: در سال گذشته با رسیدن این شرکت به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد...

فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو گفت: در سال گذشته با رسیدن این شرکت به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد که ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به‌همراه داشت و خوشبختانه صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی نفت سپاهان؛ به گفته وی، با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، این شرکت در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، از قاره آفریقا به‌عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و افزود: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به‌دنبال رایزنی و دریافت داده‌های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟