حسین عبدالغنی: رونالدو ستاره اول عربستان نیست


حسین عبدالغنی: رونالدو ستاره اول عربستان نیست

حسین عبدالغنی، ستاره سابق النصر، معتقد است یاسین بونو بهترین بازیکن فصل لیگ حرفه‌ای عربستان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی کریستیانو رونالدو عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ عربستان را کسب کرده و الکساندر میتروویچ نیز ستاره الهلال در مسیر قهرمانی بوده است، حسین عبدالغنی، ستاره سابق النصر، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره بهترین بازیکن این فصل لیگ عربستان گفت: یاسین بونو ستاره فصل لیگ عربستان است.

او در مورد انتخاب یک دروازه‌بان به عنوان ستاره فصل و عدم انتخاب گلزنانی مانند رونالدو، میتروویچ و مالکوم پاسخ داد: همه سیوهای بونو تعیین کننده بودند و او در کسب امتیازات زیادی برای الهلال نقش داشته است. ستاره‌های باشگاه متمایز هستند، اما بونو عالی است.

عبدالغنی در مورد دربی ریاض بین النصر و الهلال که با تساوی 1-1 به پایان رسید، گفت: الهلال برای کسب امتیاز راه‌حل‌هایی دارد که همیشه مقابله با آن دشوار است، اما در هر صورت کاسترو موفق شد خوب بازی‌خوانی کند. النصر حتی اگر دربی را می‌باخت هم نمایش قابل قبولی ارائه کرده بود.

وی در خصوص شرایط النصر گفت: ناکامی‌های اخیر النصر، این تیم را تحت فشار قرار داده است. اگر تیم یک قهرمانی کسب کند، اوضاع تغییر می‌کند. البته باید بگویم که سطح واقعی تیم مقابل الهلال مشخص شد، چراکه بازیکنان بدون فشاری بازی کرد. اعضای تیم باید از این دیدار الگو بگیرند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...