ثروتمندترین کشورهای جهان


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اهمیت اطلاعات عنوان داشت: اطلاعات و داده ها با مدیریت صحیح و انجام فرایندهای موثر به مهارت تبدیل می شود... ]]>

ثروتمندترین کشورهای جهان آنهایی هستند که توان ذهنی و فکری بالایی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 تهران گفت:

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

ثروتمندترین کشورهای جهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه6 ،با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، محمدی و اولادقبا نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، روسای مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران، جمعی از مسئولین وزارت متبوع و اداره کل آموزش و پرورش، نماینده اقلیت های کلیمی و زرتشتی، جمعی از مسئولین بسیج، شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و مدیران مدارس ، روز سه شنبه 27 تیرماه 96، درحوزه هنری سوره برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اهمیت اطلاعات عنوان داشت: اطلاعات و داده ها با مدیریت صحیح و انجام فرایندهای موثر به مهارت تبدیل می شود.

وی اظهار داشت: امروز ثروت، نیروی انسانی است و ثروتمندترین کشورهای جهان آنهایی هستند که توان ذهنی و فکری بالایی دارند.

عباسعلی باقری در ادامه گفت: چنانچه آموزش و پرورش بتواند نقش خود را خوب ایفا نماید، این سرمایه انسانی، تبدیل به ثروت عظیم می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مصداق این ثروت را دانشمند جوان ایرانی فارغ التحصیل منطقه 6 "پرفسور مریم میرزاخانی" عنوان نمود.

هم چنین باقری بر نقش مهم خانواده و آموزش و پرورش برای تحقق توسعه پایدار تاکید نمود.

وی در پایان ضمن تجلیل از زهرا پروازی مقدم و خیرمقدم به جواد نظریان به عنوان مدیر آموزش و پرورش ، برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون نموده و از حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و سایر میهمانان عزیز قدردانی نمودند.

ثروتمندترین کشورهای جهان

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی