دانلود کرک Dishonored: Death of the Outsider + آپدیت و راهنمای اجرا


دانلود کرک Dishonored: Death of the Outsider + آپدیت و راهنمای اجرا

بازی Dishonored: Death of the Outsider اولین بازی‌ای بود که پس از کرک شدن پیاپی قفل دنوو، ورژن جدید قفل دنوو برای آن تائید شد. این بازی بعد از 8 روز از انتشار خود توسط گروه STEAMPUNKS کرک شد. با ما در دانلود کرک Dishonored: Death of the Outsider و آموزش اجرای بازی همراه باشید. بازی Dishonored:...

بازی Dishonored: Death of the Outsider اولین بازی‌ای بود که پس از کرک شدن پیاپی قفل دنوو، ورژن جدید قفل دنوو برای آن تائید شد. این بازی بعد از 8 روز از انتشار خود توسط گروه STEAMPUNKS کرک شد. با ما در دانلود کرک Dishonored: Death of the Outsider و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

بازی Dishonored: Death of the Outsider توسط استدیو «آرکین» (Arkane) در دست ساخت قرار دارد. این بازی در دنیای سری Dishonored جریان داشته و شما در آن نقش یک قاتل مشهور به نام «بیلی لورک» (Billie Lurk) را دارید که قصد دارد به کمک استاد خود، «داود» (Daud)، بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد. گیم‌پلی و استایل هنری این بازی شبیه به Dishonored 2 خواهد بود. Death of the Outsider تمامی ویژگی مثبت سری Dishonored مثل مبارزات خشن، طراحی مراحل خاص و روایت داستانی همه جانبه را خواهد داشت.

بیلی لورک یا همان «مگان فاستر» (Megan Foster) قصد دارد با کمک استاد خود بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد: کشتن خود «بیگانه» (Outsider). شخصییت بیگانه فردی بسیار قدرتمند است که چندین بار در دو نسخه قبلی این سری او را دیده‌ایم. هر چه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید به راز بیشتری از این شخصیت پی‌ می‌برید و اصلیت او برای شما آشکارتر می‌شود. در بازی شما با دشمنان خطرناک و قدرت‌های باستانی نیز روبه رو خواهید شد و گاهی اوقات تصمیمات شما، دنیای اطرافتان را به طور کلی تغییر می‌دهد.

این به شما بستگی دارد که کار خود از درون سایه انجام دهید یا نه. با توجه به قدرت‌ها، سلاح‌ها و گجت‌های جدید می‌توانید مسیر بازی خود را آن طور که دوست دارید انتخاب کنید. شما می‌توانید به نحوی از مهارت‌های خود استفاده کنید تا بدون این که حتی یک بار دیده شوید مرحله‌ها را به اتمام برسانید و یا با کشتن همه دشمنان این کار را انجام دهید! کشتن شخصیت بیگانه کار بسیار دشواری است. شما باید به درونی‌ترین نقاط شهر «کارناکا» (Karnaca) نفوذ کنید و در این حین به یک سری از راز‌های فراموش شده شهر پی خواهید برد. علاوه‌بر شخصت بیگانه دشمنان خطرناک دیگری نیز در بازی وجود دارند، به عنوان مثال می‌توان به «پیشگوی جاویدان» (immortal Envisioned) و سربازانی جدید اشاره کرد.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک Dishonored: Death of the Outsider را دریافت نمایید.

1. DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم موردنیاز:

سیستم عامل: Windows 7/8/10 (64 bit version)
پرازنده: (Intel i5-2400 (4 core)/AMD FX-8320 (8 core
رم: 8 GB RAM
گرافیک کارت: NVidia GTX 660 2GB/AMD Radeon 7970 3GB
فضای مورد نیاز: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: Windows 10 (64 bit version)
پردازنده: (Intel i7-4770 (4 core)/AMD FX-8350 (8 core
رم: 16 GB RAM
کارت گرافیک: NVidia GTX 1060 6GB/ AMD Radeon RX 480 8GB
قضای مورد نیاز: 32 GB available space

دانلود کرک Dishonored Death of the Outsider به صورت جداگانه

Dishonored Death of the Outsider STEAMPUNKS Crack Only

دانلود آپدیت بازی

این آپدیت مربوط به کسانی است که نسخه فول آنلاک بازی را در اختیار دارند و الان می خواهند از کرک STEAMPUNKS استفاده کنند.

Dishonored Death of the Outsider Full Unlocked To STEAMPUNKS

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود کرک Dishonored: Death of the Outsider + آپدیت و راهنمای اجرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند