استان قزوین 11 هزار کارمند بسیجی دارد


استان قزوین 11 هزار کارمند بسیجی دارد

قزوین- مسئول بسیج کارمندان استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار کارمند بسیجی در استان داریم که در مسیر ارزشهای اسلامی حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شهدای کارمند استان قزوین روز پنجشنبه با حضور سردار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، داود محمدی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرملاندهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و کارمندان دولت در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

حسین فیضی در این همایش گفت: آنچه داریم مدیون شهداست و رسالت ما ایجاب می کند در صیانت از ارزش شهدا تلاش کنیم.

استان قزوین 11 هزار کارمند بسیجی دارد

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تفکر در مسیر شهدا و مرور وصیت نامه های آنهاست تا بدانیم برای موفقیت در کار باید خدا را ناظر خود بدانیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم.

فیضی اضافه کرد: بسیجی بدنبال کاری جهادی است و زمان و مکان نمی شناسد و اگر بتوانیم روحیه جهادی را در ادارات حاکم کنیم بسیاری از مشکلات حل و رضایت مردم نیز به نحو مطلوبی جلب خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر در استان قزوین ۱۱ هزار کارمند بسیجی داریم که ۱۶۵ پایگاه و ۱۰ حوزه بسیج در استان فعال شده است.

استان قزوین 11 هزار کارمند بسیجی دارد

وی بیان کرد:با برگزاری حلقه های صالحین و کارگاههای آموزشی در موضوعات سبک زندگی، سواد رسانه ای، نسبت به تقویت بنیه مهارتی کارمندان بسیجی اقدام شده است.

در این مراسم از خانواده های شهدای بسیجی کارمند تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند