بازی با بایرن را باید فراموش کنیم !


بعد از گذشت سه روز، برای دومین بار، لایپزیش مغلوب بایرن مونیخ شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، تیم لایپزیش در هفته دهم بوندس لیگا و در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ میهمان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه 2-0 از این تیم شکست خورد و در همان رتبه سوم جدول باقی ماند. پیتر گولاچی و دیگو دمه در پایان این مسابقه درباره بازی تیمشان...

گولاکسی گلر لایپزیش : بعد از دریافت گل اول عملا بازی برای ما به پایان رسید

بازی با بایرن را باید فراموش کنیم !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۰
بازی با بایرن را باید فراموش کنیم !

به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، تیم لایپزیش در هفته دهم بوندس لیگا و در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ میهمان بایرن مونیخ بود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از گذشت سه روز، برای دومین بار، لایپزیش مغلوب بایرن مونیخ شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، تیم لایپزیش در هفته دهم بوندس لیگا و در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ میهمان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه ۲-۰ از این تیم شکست خورد و در همان رتبه سوم جدول باقی ماند. پیتر گولاچی و دیگو دمه در پایان این مسابقه درباره بازی تیمشان صحبت کردند.

پیتر گولاکسی درباره بازی تیمش برابر بایرن مونیخ گفت:

بعد از ده نفره شدن برابر بایرن مونیخ، نگران از دست دادن کنترل بازی بودیم و بعد از دریافت گل اول عملا بازی برای ما به پایان رسید. از لحاظ فنی و فیزیکی به خوبی در زمین مبارزه کردیم اما از نظر ذهنی کاملا درگیر و آشفته شده بودیم فکر می کنم به خوبی دفاع کردیم مخصوصا در نیمه دوم. حالا باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.

دیگو دمه دیگر بازیکن لایپزیش نیز درباره بازی صحبت کرده است:

بعد از اخراج اوربان نگران این بودیم که کنترل بازی را به کلی از دست بدهیم ما گل اول را دریافت کردیم و تلاش کردیم که گل دیگری را دریافت نکنیم و بعدا به فکر بازگشت به بازی باشیم ولی متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم. دریافت این گل عملا بازی را برای ما تمام کرد!

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال آلمان , فوتبال جهان
برچسب ها : تیم لایپزیش, دروازه بان لایپزیش, گولاکسی, لایپزیش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان