رهبر معظم انقلاب اسلامی: مسئولان باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند


رهبر معظم انقلاب اسلامی: مسئولان باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند

تهران - ایرنا - حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز، گفتند: برگزارکنندگان این گردهمایی سالیانه این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانند و با پافشاری بر این خط مستقیم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده همه‌ نیکیها و زیبائیها، به عرض نیازی عاشقانه می پردازد و بر عیار زیبائی و نیکی روان و دل خویش می افزاید. این حجم عظیم و زبان مؤثرِ توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه همین ویژگی در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند. مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ خود را در خدمت این دعوت بگذارند. روحانی، معلم، مربی، مدیر و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره‌ نفوذ خود را به این سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.
شما برگزارکنندگان این گردهمائی سالیانه بویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجت الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید -و می‌دانید- که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.
والسلام علیکم و رحمت‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای
29 آذر 1396»
به گزارش ایرنا، بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیران آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی دیگر از شخصیت های مهم فرهنگی و علمای شیعه و اهل سنت در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
سیام**9314**1823
تنظیم: داود توسلی**انتشار: طاهره نبی اللهی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان