چند روز پیش پستی در اینستاگرام حمید سپیدنام ملقب به «مستر تیستر» که در اینستاگرام خود به معرفی رستوران‌ها می‌پردازد، عکسی از یک رستوران معروف در مجتمع تجاری آ اس پ منتشر شد.

این عکس از دنده کباب شده گوسفند بود که به نظر سوخته می‌رسید و از فالورها پرسیده شده بود که آیا این رستوران کیفیت خود را از دست نداده و کمتر از ۳ روز بعد پست دیگری منتشر شد که در آن سپیدنام با نشان دادن زحم بر روی دست و پای خود ادعا می‌کرد توسط پرسنل این رستوران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و همان شد که این رستوران هم در پستی با اعلام اینکه داستان از این قرار نیست،

یک اطلاعیه منتشر کرد و مدعی شد این دعوا از سوی هیچ‌یک از پرسنل این رستوران صورت نگرفته و فقط یک بحث بوده و بر می گردد به عدم پرداخت وجه غذا! و کشمکش بین فالور های این دو آغاز می‌شود تا جایی که کار به شکایت می‌رسد و همسر حمید سپید نام نیز وارد این داستان می‌شود.

در هر حال فارغ از موضوع بحث و جنجال‌های زردی که بین آنان صورت گرفته، انتشار این موارد در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ضربه‌ای که به چهره اجتماعی هر دو طرف زده است باعث جوهای غیر فرهنگی و کامنت‌های عجیب در فضاهای عمومی شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بله خیر