نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی امنیت و انسجام ملی تقدیر کرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی امنیت و انسجام ملی تقدیر کرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور مردم نقاط مختلف این استان در راهپیمایی و اجتماع خودجوش امنیت و انسجام ملی تقدیر کرد و گفت: این اقدام انقلابی بار دیگر توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ملت غیور و انقلابی استان مرکزی با محکومیت ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای کشور خشم و انزجار خود را از عاملان این رفتارهای ساختارشکن اعلام کردند.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی و استان آفتاب بار دیگر به ابر قدرت های دنیا، استکبار جهانی و ایادی آنان در داخل اعلام کردند که قاطعانه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و در هر شرایطی از آرمان های خود حفظ و حراست می کنند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی و در صدر آن ها آمریکای جنایتکار، اسراییل غاصب و آل سعود و خود فروختگان داخلی باید بدانند که ملت ایران برای پیروزی و دوام انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم کرده اند و اجازه نمی دهند که سرنوشت کشور ایران به دست آنان بیفتد.
وی گفت: ملت مومن و شهیدپرور استان مرکزی همواره پاسدار حریم ولایت فقیه است و دشمنان بداند که ملت در هر شرایطی گوش به فرمان رهبر و مقتدای خود می ماند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ملت غیور ایران اسلامی از دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی انتظار دارند که عاملان و سرشاخه های ناآرامی های اخیر را شناسایی و مجازات کنند چرا که در این فرآیند آشوبگرایانه پرچم ایران اسلامی و مقدسات اسلام ناب محمدی(ص) از سوی آنان مورد جسارت قرار گرفت و ملت به هیچ عنوان بر سر نمادهای افتخار خود با هیچ کس شوخی ندارند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: کسانی که دل به آمریکای جنایتکار بسته اند باید بدانند که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ملت ایران ضربه های بسیاری از قبیل ترور شخصیت های اول انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و تحریم های مختلف اقتصادی و هجمه های فرهنگی را متحمل شده و این کشور هیچ گاه دست دوستی به سوی ملت ایران دراز نخواهد کرد.
راهپیمایی و اجتماع انقلابی مردم استان مرکزی در محکوم کردن ناآرامی های اخیر در همه شهرستان های 12 گانه استان مرکزی برگزار شد.
اجتماع انقلابی و خودجوش مردم مومن و شهید پرور شهرستان اراک نیز روز چهارشنبه راس ساعت 10 با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در میدان شهدای این شهر برگزار شد.
3017/1013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغوش منشوری سحر قریشی با این مرد در آمریکا / عکس شوکه کننده خانم بازیگر و چارلی!