تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری دولت مواجه می شود


تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری دولت مواجه می شود

نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: کدام تذکر شفاهی و کتبی به دولت پیگیری شده است. هیات رئیسه مجلس فکری کند. چراکه تذکرات و نامه‌های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد عزیزی در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به هیات رئیسه مجلس گفت: کارآمدی و اصلاح امور کشور از مجلس شروع می شود و ملت مجلس آزاده، شجاع و با تدبیر می خواهد که کشتی بزرگ را به ساحل برساند نه مجلسی که کار آن تعریف و تمجید باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه این همه نطق، تذکر شفاهی و کتبی به دولت داده می شود اما کدام یک پیگیری شده است افزود: این چه اوضاعی است که ایجاد شده این روش دیگر پاسخگو نیست و هیات رئیسه مجلس باید فکری کند چراکه تذکرات، اعتراضات و نامه های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود و شأن مجلس زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی مجلس در هفته گذشته درباره اعتراضات اخیر، ادامه داد:نتیجه آن نشست چه شد؛پول مردم به یغما رفته و مردم گرفتار هستند موضوعات به کجا رسانده شد؟

عزیزی یادآور شد: تمامی مقامات، وزرا، نمایندگان گفتند که صدای مردم را شنیده اند و اعتراضات مردم به گرانی ها است اما فقط گفتاردرمانی شد چه دستگاهی باید مسائل را پیگیری و به آن ورود کند و مسئولیت با کیست؟

وی با بیان اینکه انتشار اوراق مشارکت در بودجه باب شده است،افزود:ما در حال فروش آینده هستیم و بدهی های دولت را با فروش اوراق افزایش می دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بحران آب کشور را به چالش می کشاند که باید فکری به حال آن شود.

علی مطهری پس از تذکر این نماینده تصریح کرد: درباره این موضوع که تذکرات چه تاثیری در کشور می گذارد باید گفت که بیان این تذکرات بی تاثیر نیست و مجلس نیز به وظایف خود در این باره عمل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)