پیگیری کارت سوخت المثنی


پیگیری کارت سوخت المثنی : بنزین و گازوئیل جز سوخت های پر مصرفی هستند که آمار استفاده از آن ها در ایران بسیار زیاد است تا جایی که کارت های سوخت بعد از سهمیه بندی بنزین به دارندگان وسایل نقلیه داده شد تا شاید بتوان بر میزان مصرفی آنها در کشور نظارت دقیقی داشت. عرضه کارت ادامه مطلب نوشته پیگیری کارت سوخت...

پیگیری کارت سوخت المثنی : بنزین و گازوئیل جز سوخت های پر مصرفی هستند که آمار استفاده از آن ها در ایران بسیار زیاد است تا جایی که کارت های سوخت بعد از سهمیه بندی بنزین به دارندگان وسایل نقلیه داده شد تا شاید بتوان بر میزان مصرفی آنها در کشور نظارت دقیقی داشت.

عرضه کارت سوخت مزایای را در پی داشت که می توان به بازگشت سرمایه ، صرفه جویی در مصرف سوخت ، جلوگیری از خروج غیر قانونی بنزین و انحراف های آن ، ایجاد فرصت های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ، ایجاد یک بستر مناسب در جهت تصحیح قیمت گذاری سوخت ، ایجاد شرایط و بستر مناسب برای سرعت بخشیدن به پروسه توسعه ، سازماندهی حمل و نقل و … اشاره کرد. حتما مقاله هشدار به صاحبان خودروی فاقد کارت سوخت را هم بخوانید.

چگونه کارت سوخت را رهگیری کنیم؟

برای اینکه شما بتوانید کارت سوخت خودروتان را رهگیری کنید یک سامانه جامع قرار داده شده است که در این سامانه می توان با وارد کردن نوع و شماره پلاک خودرو آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودتان را مشاهده نمایید.

سامانه پیگیری کارت سوخت : http://sokht.epolice.ir:7001

پیگیری کارت سوخت المثنی

پیگیری کارت سوخت از طریق پیامک

اگر دارندگان کارت های سوخت نمی توانند به هر دلیلی از سامانه استفاده کنند می توانند به واسطه پیامک پیگیری کارت سوختشان را انجام بدهند. برای اینکار شماره VIN را به واسطه پیام به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ ارسال نمایند. نحوه ی ارسال پیامک برای مالکان خودرو و موتور سیکلت در ادامه برای شما تشریح شده است تنها کافی است که به صورت صحیحی آن را انجام بدهید.

اگر مالک خودرو هستید باید برای استعلام کارت سوخت خودرویتان حرف V و بعد ستاره و بعد از آن وی ای ان را وارد نمایید.(VIN در پشت کارت خودرو درج شده است). اگر مالک موتور سیکلت هستید باید برای استعلام کارت سوخت خودرویتان حرف M و بعد ستاره و سپس VIN را وارد نمایید .(VIN در پشت کارت خودرو درج شده است).مقالات مرتبط :

راهور ۱۲۰ خلافی خودرو

استعلام میزان تخلفات رانندگی

استعلام بیمه براساس شماره پلاک

پیگیری گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت

ازمون مقدماتی راهنمایی رانندگی

قوانین جدید راهنمایی و رانندگی درمورد گواهینامه


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسدود کردن تماس های ناشناس خارجی؛ چگونه تماس های خارج از کشور را مسدود کنیم؟