پرفورمنس مارکتینگ چیست؟


این روزها در دنیای تبلیغات آنلاین، از استراتژی پرفورمنس مارکتینگ به عنوان بهترین روش برای تبلیغات هدفمند و بصرفه یاد می‌شود. در این روش همه کارها براساس معیار مشخص و اهداف دقیق انجام میشود و هیچ معیاری خارج از اعداد و آمار وجود ندارد. بطور خلاصه در رویکرد پرفورمنس مارکتینگ اگر تبلیغ یا اکشنی قابل […]

این روزها در دنیای تبلیغات آنلاین، از استراتژی پرفورمنس مارکتینگ به عنوان بهترین روش برای تبلیغات هدفمند و بصرفه یاد می‌شود.

در این روش همه کارها براساس معیار مشخص و اهداف دقیق انجام میشود و هیچ معیاری خارج از اعداد و آمار وجود ندارد.

بطور خلاصه در رویکرد پرفورمنس مارکتینگ اگر تبلیغ یا اکشنی قابل اندازه گیری و گزارشگیری نباشد، اصلا نباید وجود داشته باشد.

بهینه سازی و آنالیز رکن اصلی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ بوده و هست و در رویکرد پرفورمنس هزینه و وقت تنها در کانالهایی که بازگشت سرمایه مناسب و هزینه به ازای خرید یا لید پایینی داشته باشند انجام میشود.

سی آر ام مارکتینگ، افیلیت مارکتینگ،تبلیغات بنری، شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو از جمله کانالهای مناسب برای بازاریابی عملکردی مجموعه شما میباشند.

performance marketing

در تمامی این روش ها میبایست بصورت دقیق و روزانه بررسی شود که کدام پیج یا کدام سایت یا کدام کمپین ادوردز مفیدتر بوده تا انرژی بیشتری اختصاص بدهیم.استفاده از روشهای جدید تبلیغاتی و تکنولوژی های جدید، تست مکرر، جلوگیری از تقلب تبلیغ کنندگان و داشتن برنامه بلند مدت در موفقیت این روش اهمیت فراوانی دارد.
این استراتژی مارکتینگ نیازمند صبر و خلاقیت در پیاده سازی میشود و منجر به ثبات در همکاری با تبلیغ گیرندگان و دریافت سود متقابل میباشد.بطور مشخص شرکتهایی که مرحله برندینگ را بخوبی طی کرده باشند این روش را بهتر پیاده سازی میکنند.

شراگیم مرادی



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان