نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان


نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه کتب علوم قرآنی تا پایان ایام دهه فجر جهت بازدید عموم مردم در سالن فردوسی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان دایر است.

مسعود عبدالمنافی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتب علوم قرآنی در این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر، گفت: در این نمایشگاه سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی عرضه شده است که بیش از ۴۰ درصد کتاب‌ها دینی و ۲۰ درصد آن مسائل قرآنی است.

وی تقویت فرهنگ قرآنی را در اولویت دستور کار خود بیان کرد و افزود: ما برای تحقق این هدف از منابع معتبر و کارشناسی شده ترجمه‌ای مانند تفسیر طاهره صفارزاده که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند، استتفاده خواهیم کرد.

عبدالمنافی از برگزاری نمایشگاه دائمی با موضوع شادی و معنویت خبر داد و گفت: بر این اساس سعی می‌شود نکات دینی و قرآنی که نشاط و شادی و انرژی مثبت را در جامعه القاء می‌کند ترویج داده شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار دیگری چون هنرهای تجسمی، خطاطی و نقاشی انقلاب نیز به نمایش گذاشته شده است.

یادآور می‌شود، نمایشگاه کتب علوم قرآنی تا پایان ایام دهه فجر جهت بازدید عموم مردم در سالن فردوسی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان دایر است.

نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان نمایی از نمایشگاه کتب علوم قرآنی در تویسرکان

خدیجه نیکویی‌نژاد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با علائم گوارشی کرونا چه کنیم؟