محله گل و بلبل عمو پورنگ و نیلوفر امینی‌ فر!


محله گل و بلبل عمو پورنگ و نیلوفر امینی‌ فر!

نیلوفر امینی‌فر، مجری برنامه‌های تلویزیونی در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی منتشر کرده که او را در پشت صحنه برنامه «محله گل و بلبل» نشان می‌دهد.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: نیلوفر امینی‌فر، مجری برنامه‌های تلویزیونی در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی منتشر کرده که او را در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» نشان می‌دهد. برنامه محله گل و بلبل هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.
امینی‌فر درباره عکسی که او را در کنار کارگردان برنامه نشان می‌دهد، نوشته است: «اینم از محله گل و بلبل در کنار آقای احمد درویش علی پور کارگردان عزیزی که سال هشتاد و دو تست اجرای منو پذیرفت و خیلی جدی به من گفت تو برای کودک مناسب نیستی و برای هم سن و سالات که اونموقع نوجوان بودم، مناسبی....و اینگونه شد که من اینگونه شدم. هنوزم ازشون حساب می برم ببینید چه جدی شدم درست مثل کارگردانا. راستی سوگلی مرسی از عکسها»
نیلوفر امینی‌فر 29 سال سن دارد و از مجریان برنامه «سیمای خانواده» است. وی تاکنون اجرای برنامه‌هایی چون «دخترانه»، «خانه من خانه تو» و «تهران بیست» را به عهده داشته است.

محله گل و بلبل عمو پورنگ و نیلوفر امینی‌ فر!

نیلوفر امینی‌فر تصویری هم در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده که در آن چند عکس در کنار هم قرار گرفته است. در این عکس‌ها امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، امیرمحمد متقیان و همچنین سوگل طهماسبی حضور دارند.

محله گل و بلبل عمو پورنگ و نیلوفر امینی‌ فر!

در یکی دیگر از این عکس‌ها امینی‌فر در کنار داریوش فرضیایی که به نام «عمو پورنگ» شهرت دارد، دیده می‌شود. وی در متنی همراه این عکس نوشته است: «و در آخر من وآقای داریوش فرضیایی، عمو پورنگ فراموش نشدنی که سرشار هستند از عشق وشوق ومحبت خالصانه نسبت به بچه‌ها بزنید کف قشنگرو به افتخارشوووون. پ.ن:عددهای مشاهده شده کله شبکه هامونه وفاقد هر گونه اعتبار می باشد»

محله گل و بلبل عمو پورنگ و نیلوفر امینی‌ فر!

امینی‌فر با حساب کاربری niloufar_aminifar_tv@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر