هزینه‌های استقلال در قطر و عمان


هزینه‌های استقلال در قطر و عمان

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که با دروازه‌بان باتجربه آبی‌پوشان رابطه خوبی دارد. ]]>

هزینه‌های استقلال در قطر و عمان
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که با دروازه‌بان باتجربه آبی‌پوشان رابطه خوبی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هزینه‌های استقلال در قطر و عمان
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزای تسنیم، اکبر عباس ملکی درباره استقلال، دربی 86، ابهامات سفر آبی‌پوشان به قطر و عمان و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: برخی‌ها از بیژن حیدری داور بازی فولاد خوزستان - استقلال انتقاد کرده‌اند که به سیدحسین حسینی عمداً کارت زرد داده است. واکنش‌تان چیست؟

نه، به این چیزها اعتقادی ندارم. داوران ما محترم هستند و از این اتفاقات می‌افتد. شاید هم کارت زردی که داور داد، درست نبوده باشد، اما عمدی نبود.

* تسنیم: چه پیش‌بینی از نتیجه دربی دارید؟

با توجه به بازی‌های اخیر که از تیم دیده‌ام، امیدوارم هواداران استقلال شادتر از هواداران رقیب از ورزشگاه بیرون بروند.

* تسنیم: چه پیش‌بینی از استقلال فصل آینده دارید؟ آیا برای تمدید قرارداد شفر به نتیجه رسیده‌اید؟

از شفر راضی هستیم و اگر ایشان بخواهند می‌توانیم قراردادش را تمدید کنیم. شفر استقلال را به خوبی مدیریت و هدایت کرده است و از او راضی هستیم.

* تسنیم: با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته، به نظر می‌رسد امروز رابطه خوبی با سیدمهدی رحمتی دارید ...

الان هم رابطه خوبی با رحمتی دارم. در برنامه نود هم دیدید که رحمتی طرف حق را گرفت. مهدی بزرگ تیم ماست و خیلی هم دوستش دارم. او به تیم کمک می‌کند و مشکلی وجود ندارد.

* تسنیم: بدهی‌های باشگاه به کجا رسید؟

تمام بدهی‌های 10 سال گذشته را تعیین تکلیف کرده‌ایم و بیشتر آنها پردخت شده است. البته یکسری بزرگان هم سراغ ما نمی‌آیند، مثل پرویز مظلومی. ما می‌دانیم طلب دارند، اما وضع مالی باشگاه بهتر شود، پرداخت خواهیم کرد. بدهی استقلال از 10 سال پیش انباشته شده و نمی‌توان به یکباره همه را پرداخت کرد. ما استقلالی‌های واقعی مانند محسن فروزان نیز داریم که 390 میلیون تومان از طلبش را بخشید. سیاوش اکبرپور هم خیلی از طلبش را بخشید. اینها استقلالی‌های واقعی هستند.

* تسنیم: پیش از جذب تیام و بویان دو بازیکن خارجی خود، شفر از ایجنتی صحبت کرده بود که اجازه نمی‌داد بازیکنان خارجی مدنظرش به استقلال بیایند. آیا پیگیری کردید که این فرد چه کسی است؟

ما او را نمی‌شناسیم. شنیده‌ایم این اتفاق افتاده، اما این را که از کدام آژانس بوده، نمی‌دانیم. متأسفانه بازیکنان مدنظر را فراری داده بودند.

* تسنیم: در مورد سفر استقلال به قطر و عمان حرف‌وحدیث‌هایی به وجود آمده که باشگاه متحمل هزینه‌های زیادی شده است. چه پاسخی به این مباحث دارید؟

چه هزینه‌ای می‌توانیم کرده باشیم؟ تیم ما به خاطر اینکه ناچار بود، اردویی را در این دو کشور برگزار کرد. ما هزینه هتل را داشتیم و چیز دیگری نبود. نمی‌توانستیم به تهران برگردیم و دوباره به عمان برویم، به همین خاطر اردوی‌مان را در این دو کشور برگزار کردیم.منبع: خبرگزاری تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند