ونگر: حضور در جمع چهار تیم برتر، برای آرسنال غیر ممکن شده است


آرسن ونگر بعد از شکست عصر یکشنبه تیمش مقابل برایتون، شانس آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نزدیک به غیرممکن توصیف کرد.


ونگر: حضور در جمع چهار تیم برتر، برای آرسنال غیر ممکن شده است

ونگر: حضور در جمع چهار تیم برتر، برای آرسنال غیر ممکن شده است

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر بعد از شکست عصر یکشنبه تیمش مقابل برایتون، شانس آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نزدیک به غیرممکن توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، توپچی ها بعد از ظهر امروز در ورزشگاه آمکس، چهارمین شکست پیاپی خود را متحمل شدند. آرسنال حالا با ۴۵ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده و ۱۳ امتیاز با رقیب همشهری خود، تاتنهام در جایگاه چهارم فاصله دارد. این در شرایطی است که تنها ۹ هفته از رقابت ها باقی مانده است.

ونگر بعد از این بازی به BBC گفت:

شرایط بسیار دشوار شده است. تقریبا نزدیک به غیرممکن. ما بسیار عقب افتاده ایم و حالا باید دو تیم را به زیر بکشیم تا به لیگ قهرمانان برسیم‌. در حال حاضر ما نگرانی دیگری هم داریم و آن، بازگشت به مسیر پیروزی است. در نیمه اول منفعل بودیم و گام های سنگینی در زمین داشتیم. اما در نیمه دوم به خوبی واکنش نشان دادیم. جبران شرایطی که در طول هفته قبل برایمان پیش آمد، کمی‌ سخت است.

آرسنال حالا تمرکز خود را معطوف به بازی خارج از خانه روز پنجشنبه مقابل میلان در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا کرده است. فتح مسابقات درجه دوم باشگاهب فوتبال اروپا، به نظر محتمل ترین شانس توپچی ها برای راهیابی به فصل بعد لیگ قهرمانان است، اما ونگر نگران آن است که خستگی تیمش در ایتالیا نیز مشکل ساز شود:

مهم است که ما هم از نظر جسمانی و هم از نظر روانی به خوبی ریکاوری کنیم. بازیکنان ما همچنان خسته اند. در بازی روز پنجشنبه (مقابل سیتی) تلاش بسیاری به خرج دادیم، تلاشی که نمود آن را در بازی امروز نیز دیدید.

خارجی اختصاصی آرسنال آرسن ونگر لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه