پیام قدردانی سردار رحمت‌اللهی از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی


پیام قدردانی سردار رحمت‌اللهی از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی

با توجه به انتخاب سردار رحمت‌اللهی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی به‌عنوان مدیر نمونه، او در نامه‌ای به علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از این انتخاب قدردانی کرد.

پیام قدردانی سردار رحمت‌اللهی از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، در نامه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خطاب به مونسان آمده است:

«معاون محترم رئیس‌جمهوری و ریاست سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری

ضمن ابراز مسرت و عرض تبریک کسب مقام برتر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جشنواره شهید رجایی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، مراتب قدردانی خود را از بذل عنایت و محبت حضرت‌عالی به مناسبت انتخاب این‌جانب به‌عنوان مدیر نمونه سازمان صمیمانه ابراز می‌نمایم .

بی‌شکانتخاب این خدمت‌گزار کوچک به‌عنوان نماینده یگان حفاظت سازمان، نه انتخابی فردی، بلکه انتخاب مجموعه‌ای کارآمد و ارزشمند از مجموعه عظیم و پرتلاش میراث‌‌فرهنگی بوده و این افتخار مرهون مدیریت و حمایت‌های مدبرانه آن مقام محترم، همکاری صمیمانه معاونان و مدیران سازمانی و نیز تلاش خالصانه و برآیندی نیکو از صحت عمل فرماندهان و کارکنان خدوم یگان حفاظت درجای جای میهن عزیزمان است.

امید است در پرتو عنایت خاصه حضرت حق، اهداف متعالی سازمان با هم‌فکری، هم‌سویی و تعامل سازنده همه عزیزان در عرصه‌های مختلف سازمان میراث‌فرهنگی محقق گردد.»



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟