کمک به تولید در بودجه سال 97


رییس کمیسیون صنایع و معادن، مصوبات مجلس را برای کمک به تولید در بودجه سال 97 قابل توجه دانست.

به گزارش ایکوپرس، عزیز اکبریان در آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت های خودروساز کشور برگزار شد، گفت: خودروسازی امانت مردم این کشور است که به دستان دولت، مجلس و خوروسازان سپرده شده است.


وی اظهار داشت: اصلاحیه قانون کسب و کار، رفع موانع تولید و مشوق های صادراتی از جمله مصوبات در دست بررسی مجلس است که در راستای این امانتداری در خانه ملت انجام می شود.


وی در ادامه وظیفه دولت را برای حفظ این امانت، نظارت و حمایت عنوان کرد و افزود: وزیر پیشین صنعت و معدن زیرساخت های بسیاری را در زمینه صنعت احیاء کرد و امروز دکتر شریعتمداری نیز با پیگیری، همت و زمانی که می گذارند، به حق موفقیت های زیادی را برای صنعت کشور به ارمغان آورده اند.


اکبریان خودروسازان را سومین امانتداران این صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در کشور هر جا که خواسته ایم به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده ایم و در صنعت نیز باید به فناوری های روز دنیا برسیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با همت بالا می توانیم در سال آینده هم در کیفت خودروهای تولیدی و هم در تیراژ تولید به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان