23 هزار و 615 تخلف سرعت در همدان ثبت شد


23 هزار و 615 تخلف سرعت در همدان ثبت شد
همدان - رئیس پلیس راه استان همدان از ثبت 23 هزار و 615 تخلف سرعت در همدان خبر داد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت ۲۳ هزار و ۶۱۵ تخلف سرعت در همدان خبر داد و گفت: پس از ثبت تخلف سرعت توسط دوربین های نصب شده در جاده های برون شهری همدان، بلافاصله برای راننده متخلف پیامک ارسال می شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از آغاز طرح نوروزی تا پایان ششم فروردین امسال در سوانح جاده ای استان همدان جان باختند، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ عزیزی بابیان اینکه از این تعداد ۹ نفر همدانی هستند، گفت: ۸۷ نفر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین امسال در سوانح جاده ای این استان مجروح و مصدوم شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: مهمترین سانحه جرحی در۲۴ ساعت گذشته مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو و مجروح شدن چهارنفر از سرنشینان این وسیله نقلیه است.

وی با بیان اینکه ۲ راننده تراکتور در یکماه گذشته به علت بی احتیاطی جان خود را از دست داده اند، گفت: یک دستگاه تراکتور روز گذشته در نهاوند واژگون شد که در این سانحه راننده وسیله نقلیه جان باخت.

عزیزی اضافه کرد: همدان ششم فروردین امسال روز پر ترافیکی را پشت سر گذاشت و ۷۲۵ هزار دستگاه خودرو در این روز از جاده های استان تردد کردند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته