استکبار جهانی سردمدار جاهلیت مدرن است


نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی سردمدار جاهلیت مدرن است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی سردمدار جاهلیت مدرن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‎آباد با تبریک 27 رجب سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: بعثت پیامبراکرم(ص) بزرگترین واقعه دینی و تاریخی و منشا تحول عظیمی در زندگی بشریت ‌است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف بعثت پیامبراکرم(ص) دعوت مردم به توحید و خداپرستی است، افزود: خداوند متعال ایشان را به عنوان آخرین پیامبر، دین اسلام را کامل‎ترین دین و آخرین کتاب آسمانی را قرآن قرار داد که معجزه پیامبر اسلام است تا با آن سعادت بشریت برای همیشه تامین شود.

میرعمادی بیان کرد: امروز علی رغم تمام پیشرفت‎هایی که انسان‎ها پیدا کرده‎اند اما به دلیل دور شدن از بعثت و فلسفه آن، گرفتار مشکلات زیادی شده‎اند.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز بشریت به دلیل دور شدن از فلسفه بعثت گرفتار جاهلیت مدرن و جاهلیت قبیلگی شده است.

وی با بیان اینکه سردمدار جاهلیت مدرن استکبار جهانی، قبیلگی آل سعود و برخی کشورهای عربی هستند، گفت: امروز برخی از سران کشورهای عربی با پول و ثروت بی اندازه در کنار قدرت‎های استکباری قرار گرفته‎اند تا استکبار به مردم مسلمان سوریه حمله کند یعنی کشور مدعی اسلامی در کنار استکبار برای سرکوب مسلمانان آماده می شود.

میرعمادی افزود: عربستان با پول و ثروت مسلمانان پیشرفته‎ترین سلاح نظامی را از استکبار جهانی تهیه کرده تا مردم مسلمان یمن را بمباران کند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه وضعیت فعلی حاکم‌ بر منطقه ناشی از سیاست غلط آل‌سعود است، گفت: اتحاد شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود سبب اتحاد امت اسلامی خواهد شد و با این اتحاد مسلمانان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امسال در انگلستان، سوم آوریل یعنی چهاردهم فروردین از سوی گروه‌های ضد اسلام روز تنبیه یک مسلمان نام‌گذاری شد، اظهار کرد: این اتفاق یک نمونه جاهلیت مدرن است که اخیرا در انگلستان اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان جاهلیت مدرن را ناشی از اسلام‌هراسی غرب عنوان کرد و یادآور شد: پشت‌ پرده اسلام هراسی و اسلام ستیزی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند.

میرعمادی با اشاره به روز ارتش ادامه داد: این روز زمانی برای بزرگداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز فداکاری کردند و وفادار به نظام بودند. امروز خدا را شاکریم که از ارتشی خوب، یک سپاه نیرومند و بسیجی فداکار و شجاع برخورداریم و به برکت توانمندی نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران با قدرت در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته