سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل در شورابیل


سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل در شورابیل

‌شهردار اردبیل گفت: در سه سال اخیر بیش از 30 میلیارد تومان در مجموعه تفریحی – تورسیتی شورابیل سرمایه‌گذاری کردیم تا با پیوست فرهنگی و اجتماعی، پروژه‌های عمرانی در این مجموعه تکمیل و راه‌اندازی شود.

‌به گزارش ایسنا،‌ حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح شهرداری منطقه 5 اردبیل اظهار کرد: پل داروپخش هم اکنون با 77 درصد پیشرفت در حال احداث است که سعی جدی داریم تا این پروژه را در نیمه اول سال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی نگاه شهرداری را به ارتقای سلامت اجتماعی و فرهنگی شهروندان یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما با پیوست فرهنگی و اجتماعی در این سه سال پروژه‌های متعددی را در شورابیل اجرا کردیم که در این مدت بالغ بر 30 میلیارد تومان در این حوزه پروژه متنوع اجرایی و عملیاتی شده است.

شهردار اردبیل نمونه این پروژه‌ها را موثر در ارتقای سلامتی مردم، راه‌اندازی جاده تندرستی اعلام کرد و گفت: امیدواریم این جاده تندرستی که در سطح کشور بی‌نظیر است، اسباب برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های متنوع، ورزش همگانی و پیاده‌روی را به وجود آورد.

لطف‌اللهیان به فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهبود منظر و سیمای شهری اشاره کرد و افزود: در کنار اصلاح معابر بازگشایی‌ها و روان‌سازی ترافیک در حوزه آسفالت کوچه‌ها نیز ورود پیدا کردیم تا در این مناطق در سال 97 یک تغییر و تحول اساسی اتفاق بیفتد.

وی توسعه فضای سبز و تجهیز پارک‌ها را به ست‌های ورزشی و روشنایی معابر از برنامه‌ها و رویکردهای شهرداری دانست و اظهار کرد: سرانه فضای سبز در اردبیل به 8 مترمربع رسیده و هر سال نیم مترمربع به این مساحت افزوده می‌شود.

شهردار اردبیل با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل و معاون امور عمرانی در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با بهبود شرایط مالی و درآمدی شهرداری بتوانیم از طریق منابع دولتی نیز جذب اعتباراتی را شاهد باشیم.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عملیات احداث سد عنبران شهرستان نمین شتاب گرفته است