مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها کوتاهی نکنند


مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها کوتاهی نکنند

امام جمعه موقت نمازجمعه زنجان اظهار کرد: مسئولان در پیشبرد فعالیت‌ها در کشور کوتاهی نکنند.

‌به گزارش ایسنا، ‌حجت‌الاسلام شیخ حسن بیات در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال مایوس کردن جوانان ایران اسلامی بوده و در این زمینه همواره از هیچ توطئه‌ای فروگذار نبوده است، گفت: اکنون کشور نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و می‌توان این پیشرفت‌ها را در مسائل مختلف مشاهده کرد.

وی ادامه داد: تزریق ناامیدی و ناتوانی به جامعه از توطئه‌های دشمن است که همواره تلاش داشته به هر نحو به وسیله ابزارهای منحرف‌کننده، ناامیدی را به مردم تزریق کند که به لطف خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری، همواره این توطئه‌ها خنثی شده است.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان افزود: جوانان با تلاش و کوشش و پشتکار خود می‌توانند کارهای بزرگی را اجرایی کنند و در این مسیر می‌توانند شهید شهریاری را برای خود الگوسازی کرده و در مسیر این شهید بزرگوار قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه تربیت و پرورش انسان صالح از وظایف پیامبران بوده است، تصریح کرد: امروز دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، وظیفه خطیر پرورش انسان را به عهده دارند و نباید در این زمینه کوتاهی کنند؛ چرا که اگر یک نفر هم در مسیر درستی حرکت کند، کار بزرگی انجام گرفته است.

بیات با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند شرایط را برای کار و کارگر بهتر کند و حوزویان باید در ترویج کالای ایرانی و تشویق مردم به خرید کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: در عملکرد مسئولان با وجود همه تلاشی که در این زمینه می‌کنند، کاستی‌هایی وجود دارد و همه مسئولان باید در این زمینه همه تلاش خود را به کار گیرند و مطمئن باشند که اگر با صداقت و پاکی با مردم سخن گویند مردم همواره مسئولان را همراهی خواهند کرد.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، افزود: 7 اردیبهشت مصادف با روز ملی حمل و نقل است. همچنین 8 اردیبهشت با عنوان روز جوان شناخته می‌شود و ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) است و فرصت مناسبی برای ارج نهادن به قشر جوان کشور به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: 9 اردیبهشت به نام روز شورا نامگذاری شده و این حاکی از اهمیت این مسئله است و 10 اردیبهشت نیز روز ملی خلیج‌فارس است که دشمن باید همواره بداند که این خلیج همواره با نام فارس عجین خواهد بود. همچنین 11 اردیبهشت روز کار و کارگر نامیده شده است.

بیات افزود: 12 اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان، ولادت منجی جهان اسلام و نیز شهادت متفکر بزرگ اسلام شهید مطهری و روز معلم است.


انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان